לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

אניאגרם?


זה מה שעניתי על השאלון אחרי שראיתי אותו אצל ספוק.(גם ליידיבאג ענתה)

אני חושב שיותר משמעניין לראות מה אומר המקרא של החברה' מאניאגרם, מעניין לקרא את התשובות של עצמנו.

אגב, התחלתי לענות פעם שניה על השאלון כדי לראות כמה אני עקבי בהקשר של עצמי אבל נשברתי בהתחלה, אולי כי לא עבר מספיק זמן (כמה דקות).

בכל אופן, השורות הבאות הן השורות שסימנתי שאני מזהה את עצמי בהן במלואי, אחריהן יש את התוצאה שקיבלתי במייל ואת הגרף.

 

 

אני זקוק לזמן שקט ופסיבי, לבהות, לחלום ולא לעשות דבר.

אני אינדיבידואליסט, לא סובל קלישאות ולא מרגיש נוח להיות חלק מהעדר.

אני יודע לשים את רגשותיי בצד ולא מניח להם להפריע לי להגשים את מטרותיי.

אני אדם נוח, בדרך כלל מסתגל בקלות לדברים כפי שהם וזורם אתם.

אני אוהב להיות במרכז הבמה.

אני רואה את החיים כהרפתקה אחת גדולה. אני לא מבין למה אנשים מקטרים כל הזמן, כשיש כל כך הרבה דברים נפלאים בעולם הזה.

יש אנשים שטוענים שאני בוטה, אבל אני פשוט ישיר בדיבורי ולא מעדן את מילותיי.

כשיש לי יותר מדי דברים לעשות, אני מוצא את עצמי מתעסק בדברים קטנים ולא חשובים, במקום לטפל במה שאני צריך לטפל.

אני אסטרטג טוב ומסוגל לייצר פתרונות לבעיות עתידיות.

אני יצירתי, מקורי ובעל דמיון עשיר במיוחד.

קשה לי עם אנשים מתוחים, דיכאוניים או בכיינים.

אני מאד אמביציוזי ושואף להתקדם, אני כל הזמן מציב לעצמי מטרות חדשות

היכולת שלי להתנתק מרגשותיי, מאפשרת לי לחשוב בבהירות במצבי לחץ ולסייע לאחרים בקבלת החלטות במצבים כאלה.

התבוננות בעולמי הפנימי וחיפוש אחר משמעות החיים מעסיקים אותי מאוד.

אני לא חושש מעימותים. אני חושב שזו דרך יעילה מאד לפתור בעיות.

אני מאד אחראי וכמעט תמיד עושה את מה שאמרתי שאעשה.

זה לא מרגיע אותי כשאומרים לי "יהיה בסדר", להיפך!

אני בד"כ מתפרש על תחומים שונים במקום להתעמק באחד, אני נוטה לעבור מדבר לדבר.

אני מאד אוהב להכיר אנשים חדשים ומנסה למצוא דרכים להתקרב אליהם.

אני מנהיג מלידה. אני בדרך כלל תופס פיקוד על מצבים ומעדיף להיות זה שמוביל.

קשה לי לסלוח לעצמי כשאני עושה טעות.

שנים רבות אני נושא בתוכי כמיהה והמתנה לנפש התאומה שלי, אני חש שאיני יכול להיות אדם שלם ללא אהבת חיי.

אני נוטה להיות נוקשה עם עצמי, קשה לי לקחת דברים בקלות ולהיות גמיש יותר.

אין לי סבלנות לקשקשנים, אני לא מתמזמז עם בעיות, אני מיד מוצא פתרונות ונכנס לפעולה.

אני עובד טוב בצוות, אני אוהב את תחושת השייכות לקבוצה.

כשאני עצוב אני לא תמיד רוצה שאנשים "יעודדו" אותי, יותר חשוב לי שיבינו אותי ויזדהו עם רגשותיי.

אני חושב שידע זה דבר מאד חשוב, אני בז לבורות.

קשיים לא מרתיעים אותי, להיפך, הם מאתגרים אותי!

אני יוצר בקלות קשרים עם אנשים ויודע איך להתחבב עליהם.

אני יכול להיות איש מכירות טוב, קל לי להשפיע, להניע ולדחוף.

אני נוטה להתמקד במה שחסר בחיי ולא במה שיש לי.

אני חזק ואסרטיבי, יודע לעמוד על שלי ובדרך כלל משיג את מה שאני רוצה.

מדי פעם אני נתקף במצבי רוח קודרים המלווים בתחושת ריקנות, ייאוש ורחמים עצמיים.

פרטיות מאד חשובה לי. אני זקוק לפינה שקטה משלי, נטולת הפרעות או פלישות מבחוץ.

 

וזה מה שקיבלתי במייל:

"על פי השאלון שמילאת, הטיפוס שקיבל את מירב הנקודות עשוי להיות הטיפוס הראשי שלך.
במידה והעמודה הגבוהה ביותר בגרף שלך, לא עברה את קו האמצע, התוצאה לא משקפת את הטיפוס,
מכיוון שלא סימנת מספיק הצהרות."

 

אז כמו שאתם רואים, אי אפשר לומר שלא מילאתי מספיק הצהרות (כמה זה מספיק בכלל?).

מה שכן, זיהיתי חלקים בי בטיפוס 5 אך גם בטיפוס 9.

לא לגמרי, אבל חלקים, לא שלם, אבל כמעט. וזה בסדר, גם ככה יותר מעניין מה שזיהיתי בעצמי מאשר מה השאלון "אמר עלי".




 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/6/2011 10:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)