לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

שיחת היום איתה


היא התקשרה אלי ואמרתי לה לא להקשיב לאף אחד שלא מעצים אותה ודווקא כן ללמוד ממי שכן מעצים אותה.

היא קראה לי חמוד.

אחרי זה היא גם אמרה שהיא תעזור לי עם החברה ואמרה שזה ממש לא בעיה ושהיא עשתה את זה מלא פעמים כבר.

דיברנו עלינו. שאלתי אותה אם היא נמשכת אלי. ידעתי שכן, היא לא היתה ממשיכה קשר איתי אם לא כן, אבל רציתי לשמוא את זה בקול שלה. לא לקחת לה שנייה לענות. זה לא היה מתלהב כמו שאני רגיל אבל זה היה מיידי ללא היסוס בקולה.

תכננו לצאת מחר, עם חברה שלה ועוד חבר. אחרי זה גם הזמנתי אותה ליום הולדת שאני הולך  ביום שישי. דייט.

היא יפה ונפלאה, אבל איפה האש שלה?
כלומר, יש לה אש, היא בחורה לעניין ולא משעמם לי איתה לרגע, אבל היא כל כך בשליטה עצמית מה שהופך אותי לבעל שליטה עצמית. ואני שואל את עצמי מה הולך פה, הרי  או שמרגישים או שלא, אבל מה קורה איתה? אני לא יודע.
אראה אותה מחר, מקווה שאדע טוב יותר לומר.

בינתיים אני פועל כמו שהיא רוצה שאפעל,
אני לא מייצר קשר ורק מגיב, זה גורם לה לייצר את הקשר ולהתקשר.

היא אשכרה ביקשה ממני לעשות ספורט, היא רוצה שיהיו לי שרירים, הייתן מאמינות? המוח שלי לא מספיק לה.
טוב, כל אחד צריך את מה שמדליק אותו, זה לא רע.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/11/2011 23:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)