לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

אוקי, קחי את הזמן


אני אפילו לא יודע איפה להתחיל.

אתמול בערב היה נפלא. עברו כמעט שלושה ימים מאז נפגשנו ואז יצאנו להופעה יחד, חזרנו אליה הביתה הכנו אוכל טעים ודיברנו עד אמצע הלילה.

אחר כך הלכנו למיטה, שכבנו, הלכנו לישון, שכבנו שוב, קמנו בבוקר, התלבשנו, נסענו כל אחד לדרכו, היא לא ענתה לי לטלפון ושוב לא ענתה לי לטלפון ואז הודיעה לי בסמס שהיא צריכה יום יומיים לעצמה לעכל.

 

בלילה, כששכבנו, היא פתאום התעקשה להשתמש בויברטור.

נשים שמשתמשות בויברטור תוך כדי סקס עם בנזוג חדש, וואט דה פאק?! על מה הן חושבות?

היתכן והמילה "אנוכיות" מסתתרת פה איפשהו.

אבל לא משנה, היה לה נחמד והאמת גם לי. אבל וואט דה פאק הן חושבות לעצמן?

 

עוד משהו מצחיק.

היא רצתה לכוון את השעון באייפון אבל להטעין אותו בסלון, אתם יודעים, כדי שלא תגיע לה קרינה לראש כשהיא ישנה.

עזבו את זה שהיא לא תשמע את הצלצול מהסלון לחדר השינה שלה, הצעתי שאני אשים שעון מעורר באייפון שלי והיא תטעין את שלה בסלון.

יצא שצדקתי. קמנו מהטלפון שלי. שלה צילצל בסלון אבל לא שמענו אותו.

 

כסף יכול לגרום לאנשים לא להיות במגע עם החיים,

והם יכולים להיות הגוש האנושי הכי סקסי שראיתם בחיים, ועדיין, קלולסיות בכל כך הרבה מובנים.

 

אם אתם שואלים את עצמכם מה עניתי לה לסמס, למדתי משהו ביחסים האלה,

"אוקי, קחי את הזמן".

 

אגב, מה אתם אומרים על אנשים שלא יודעים לישון יחד?

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/11/2011 01:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)