לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

אתה תמיד מזכיר לי שיש חופש


אתה תמיד מזכיר לי שיש חופש. כך אמר לי בשיחת הטלפון.
הכל אפשרי בשיחה, עולם ומלואו.
זה באמת יוצא דופן, אני מודה.
ומזל שהדבר אינו מיוחד, אחרת הוא היה בודד מאד. אדם שחש שהוא מיוחד חש בדידות.

 

דברים צריכים לקרות לי בעתיד הקרוב- נחכה להם, נקבל אותם בזרועות פתוחות, נקשיב,

יהיה מגניב

 

thank god its friday

 

היום בבית הספר נמשכתי לאחת המורות. זה כבר השבוע השני שהיא מציע לי חצי מהשוקולד שלה. מגניב. הפעם הראשונה היא שאלה אותי אם אתחלק איתה בשוקולד שתקנה, הסכמתי. היום היא כבר באה אלי עם החצי שלי מוכן.
בסוף ההפסקה היא אמרה לי שדווקא מגניב להפגש כל הפסקה וללמוד דברים חדשים. נכון עניתי.
בסוף היום ניגש אלי הסטודנט השני ואמר לי שהמורה הזו מאד מוצאת חן בעיניי. שאלתי אותו אם זה נראה עד כדי כך- הוא אמר לי שכן.
מגניב דברים שאפשר לראות.
מגניב החיים.
מגניב
מגניב הכל.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/1/2005 22:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)