לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

10דברים שכל אשה חייבת לנסות פעם


בעקבות הפוסט הזה, הנה מה שלי יש לומר בעניין:

1-  סקס בטלפון: כן, עשיתי את זה, כשאין סקס אמיתי וכשמוצאים בת זוג מתאימה זה שווה לא פחות. היחסים אחר כך רק נהיים קלילים יותר ופתוחים יותר. יש עוד כמה נשים שהייתי שמח לעשות איתן סקס בטלפון, אחת ספציפית שהייתי שמח לעבור איתה אל המיטה.

2- להשתמש בוויברטור עם בן הזוג: כן, טוב, גם זה כבר קרה. חובה להודות על האמת. זה שווה.

3- סקס און דה ביץ'- אל תאמינו לברמנים או לחברות שלכם. זה סתם קוקטייל מאעפן. אבל סקס על החוף זה דבר מאד מרגש, בעיקר בגיל 19 עם החברה שלך על חוף ים כנרת על החול מתחת לשמיכה, הו כן, כשאנשים עוברים לידיכם ויש תנועות מתוך השמיכה. מרגש מרגש. בכלל, סקס ציבורי... רצוי ורצוי להביא למיצוי. אפרופו- סקס בתוך המים- חובה.

4- סיור בחנות סקס: מומלץ לשחרר את הסקרנות הכבושה ולהכנס לחנות הסקס כאילו נכנסתם למכולת. כל מי שאומרת שהיא מתנגדת לפורנו שתסתום, אין בזה שום דבר רע. אני את כיבושי היצר שלי סיימתי. רצוי לצאת משם עם איבר בגודל בינוני עד גדול.

5- תני לו לקשור אותך: האמת שאת זה עוד לא עשיתי, אבל מה שכן, כגבר, הצלחתי לגרום לעצמי להכנע למרותה של מציצת צוואר אימתנית- תחושת חוסר האונים שכפיתי על עצמי הביאה אותי לשחקים חדשים, הצלחתי להבין מה נשים מוצאות בזה. איבוד השליטה הווא חוויה מכוננת. אני עוד לומד את זה, זה מטורף.

6- סקס עם צעיר ממך: אני מסכים, אשה מבודרת זה משו בסט, בעיקר אם היא השנייה שלך ונותנת לך להתפרע עם כל הפחד שלך של ההתחלה. חוץ מזה, זה לא רע לבוא אל אשה בוגרת ובשלה בשנות השלושים שלה כשאתה כבר בעל נסיון. שקט פנימי של אנשים מבוגרים אל מול צעירים הוא דבר מרגיע. אני יכול לראות איך הייתי נכנס לקשר כזה- למרות ש... אני עוד לא סגור על זה.

7- סקס במכונית: עשיתי את זה יותר מאשה אחת- בשני המקרים כאבו להן הברכיים ודווקא במכונית, החשש להתפס לא היה turn on אלא דווקא turn off. לא מדהים, לא שווה, לא כיף, לא משהו.

8- סייבר סקס: יש מצב. לא ארחיב.

9- לעבור חוויה מינית עם אשה- וול טאף. אבל לעבור חוויה מינית עם גבר לעומת זאת- יצא לי דווקא בגיל 17 להתנשק עם בחור שלמד איתי, זה היה במשחק אמת או חובה, אני הוא ועוד שתי בחורות. והוא היה חבר טוב שלי. לא היתה לי בעיה. אני זוכר שכבר אז הייתי מעין מהנדס. חשבתי לעצמי מה הבעיה בלהתנשק עם גבר. הגעתי למסקנה שמה שעוצר אותי זה השפתיים ולא הלשון. עשיתי לי קפיצת אמונה (למרבה ההפתעה למדתי את המונח הזה מסטר טרק) וזה הצליח. התנשקנו. ואז הן ביקשו לראות את זה שוב בטענה שזה היה מגרה לאללה. אז עשינו את זה שוב- רק כדי לבקש את זה מהן אחר כך.

10- סקס בפגישה ראשונה (בליינד דייט): סקס בפגישה ראשונה כבר קרה לי. שלוש פעמים. בליינד דייט שנגמר כך קרה פעם אחת. באופן כללי אני דווקא לא ממליץ על זה. אלא אם כן אתם חיות מין ולא אכפת לכם מהתחושות שלכם אחרי זה. לי דווקא כן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/1/2005 12:09   בקטגוריות אירוטי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)