לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012

עוד על רטט


 אתמול כתבתי כמה מילים על רטט וחשבתי שכדאי לפרסם אותן כאן פן יאבדו:

 

איך אני יודע שיש בי שמחה פנימית עכשיו? אני מרגיש את זה בחזה שלי. הוא מלא ולא חסר כלום.

היום הייתי במקום שלא רציתי לעזוב. זו תחושה מדהימה.

יש מקומות ואנשים שמרגישים בהם ואיתם כמו בבית, שזה יושב נכון ומדויק. אני קורא לזה רטט. כשיש רטט אני מאושר.

יש אנשים שיש בהם רעב מובנה. יש רעב שמגיע מהרצון לטרוף את החיים ויש רעב מתוך תחושת חסך. אצלי יש משניהם. שכשיש רטט אין רעב.

כשיש רטט, גם הרעב לטרוף את החיים מתאזן למישור אחר. לא יודע להגדיר אותו במדויק עדיין, אבל נראה לי נכון.

רטט זו תחושה של להיות אחד עם המציאות. רטט זה כשהדברים קשורים בקשרים שמקיימים מגע. אי אפשר להתכחש לרטט כשהוא מתקיים.

הרטט אין להתכחש לו.

כשמחפשים כיוון בחיים, בעבודה, באהבה- המצפן שלי זה מצפן הרטט. או שיש רטט או שאין רטט. כשאין רטט זו פשרה או גרוע מכך.

 

 

 

remmeber

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/5/2012 11:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)