לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

בנות זה עם יפה


נכשלתי שלוש פעמים השנה בסטטיסטיקה.
מותר ולא מומלץ להכשל ארבע פעמים במקצוע חובה אצלי בתואר. יש לי כבר שלוש בכיס.
כבר שנה שזה רודף אותי, החוסר אינטגריטי הזה שלי בסטטיסטיקה.
היום בלילה חלמתי חלום, אתם תצחקו תצחקו עלי חזק. חלמתי שאני נכשל במבחן. לא זה שבסטטיסטיקה אלא מבחן ברדיו שתכנית של טל ברמן. אני לא יודע מאיפה הוא הגיע אבל הוא היה שם- ואני הייתי בפניקה. פניקה כמו פניקקקה.
ואז - השעון צילצל. קמתי לבוקר של אחרי פיגוע כמו שאני תמיד קם, רוצה לעצור ולרדת מהרכבת.עצוב, עצוב. לא התקלחתי כהרגלי, אכלתי טוסט עם חמאה.
הלכתי לעבודה, אני עובד בחברת השקעות, אתם יודעים איך זה שם, כסף, כסף ,כסף, והדולר מתחזק עם כל פיגוע והדולר מתחזק.... רק שהוא לא התחזק היום כמו שכולם ציפו. הייתי היום אפקטיבי כמו שלא הייתי הרבה זמן, עשיתי היום פי 2 עבודה ממה שעשיתי אתמול, עם לגלוש, עם דוא"ל, עם לקרוא עיתונים ועם לדבר עם אמא שלי פעמיים. ועדיין הייתי הרבה יותר אפקטיבי.
אחרי העבודה הלכתי לאוניברסיטה ללמוד, קניתי לי אוכל ובחוץ מצאתי מישהי שאני נפגש איתה בחדר כושר, א'. א' היתה חברותית כהרגלה וגם נראתה פצצה. היא שאלה מה שלומי- עכשיו, כששואלים מה שלומי אני לא מת על לספר סיפורים ולזכות באהדות שווא שכאלה, אבל הפעם נתתי לעצמי... להיראות חלש. אבל חוצמזה, בעיקר נהניתי להקשיב לה מדברת. היא סיפרה לי שהיא סיימה את התואר שלה ושהיא רק בת 22. שאלתי את עצמי אם אני נמשך אליה או לא- התשובה היתה כן, ושמחתי כי התחשק לי להתחיל איתה, התחשק לי בכלל לנשק אותה, התחשק לי לקפוץ עליה בהפתעה ופשוט לנשק אותה. פשוט להרגיש אהבה.
היא קמה ללכת, לא רציתי שתלך.... שאלתי אותה אם אפשר לצאת איתה. היא אמרה כן בהחלטיות. זה היה מגניב.
אמרתי לה: זה היה כן מאד החלטתי.
א': כן, אני פנויה ועצמאית כבר שבועיים
אני: הרבה מתחילים איתך?
א': כן, כל הזמן. (זה גם היה מאד החלטי), אבל אני מאד בררנית (יששש!).תוציא את הפלאפון שלך...
אני: שכחתי אותו בבית (במקרה, תאמינו לי).
א: אוי איזה כיף לך...
אני: כן, אבל (מוציא את הפאלם שלי) תראי, גם לי יש (גם לה יש).
 
עשינו סקס עם הפאלם, זה היה כיף. זה תמיד כיף, בעיקר עם אישה.
רציתי לנשק אותה, אבל היא כבר לא היתה שם.
הלכתי לספריה להתבודד עם הסטטיסטיקה שלי- קראתי את התחת שלוש וחצי שעות רצוף. הייתי גאה בעצמי.
(הגעתי הביתה, חיכה לי מייל ממישהי מישרא, אנחנו מכירים. לא דיברנו כבר שנה, היינו ידידים טובים, היה נורא כיף, התקשרתי, היה צחוקים.)
התקשרתי לא'- היא היתה בדרך לחדר כושר, שאלה אותי אם אני רוצה שהיא תשרוף כמה קלוריות גם בשבילי...
 
היא תתקשר אלי כשתסיים
אני מחכה
 
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/8/2003 22:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)