לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

דייט להערב ואורגזמה בדרך.


בכלל אני חושב שנורא כיף לשתף, אני מתחיל לאהוב לעשות את זה אונליין.
אז העדכון לעכשיו הוא שהיא דחתה לנו את הדייט לערב. אנחנו נפגשים בג'ים ומשם מיוזעים ושמחים (ואולי אפילו חסרי מתח מיני) אנחנו הולכים לראות סרט חינמי בקאנטרי.
אז אני כבר כאן באוני' למרות שאני לא הולך לפגוש אותה, ואין לי זין ללמוד עכשיו יותר, למדתי היום בערך שעתיים/וחצי, זה לא המון, זה לא מספיק, אבל זה מה שעשיתי. הסתבר לי גם שאני קצת חלש בהתפלגות t אז לקחתי מחברה טובה שלי נ' את הספרים שלה. בכלל, אם לא היא זה היה עולה לי הרבה כסף, אני אוהב אותך נ' יפה וחכמה שלי.
אז כהרגלי אני מחפש מה לעשות בזמן שנותר לי עד הדייט במכון, בינינו, זה לא כזה דייט, הרי כבר פגשתי אותה שם אלף פעם על המכונה. נראה לי שמה שנעשה שם היום זה תחרות הליכה מהירה.
מאז שהכרנו היא ניסתה לעקוף אותי בהליכה מהירה על המכונה. אני שונא לרוץ ואם אני רץ זה לפרקים קצרים, מה שכן, מה שעושה לי את זה זה הליכה ממש מהירה, אני מדבר איתכם על 9- 10 קמ"ש. תאמינו לי, זה מהר, זה הרבה, זה שורף, וזה אורגזמה. כן, אמיתית, כזו שגומרים ממנה, אני לפחות. אני מאלה שמצליחים לגמור מפעילות גופנית שלא כוללת חדירה. זה קורה לי בהליכה מהירה או אופניים במכון וזה קורה לי לשמחתי בדיסקוטקים ושאר רחבות ריקודים. העניין עם התחליף אורגזמה הזה הוא שאני צריך להוציא את הנשמה בשבילו (לא מת על זה) וגם, שאין לי מושג מתי זה מגיע, שלא כמו בסקס, שם אני יכול לשלוט בזה (כן, גם בזה נתברכתי)...אז זהו, אני מעביר את הזמן פה בישרא. שזה גם כיף, אני מודה.
עוד מעט יבוא גם הפרו ונעשה מזה אתר ראוי.
עוד משהו?
אולי תכתבו לי \?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/8/2003 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)