לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

סיפור אהבה מתגבש


אני וא', סיפור שמתגבש לו.
אתם יודעים במה אני הכי גאה? שעכשיו אני חכם יותר. איזי, לאט, בביטחון, לא הולך שבי אחרי הרגשות אלא מקשיב להן ובוחר...
הולך לנו מצויין. היום אחרי השיחור בלט פגשתי אותה בבריכה.  היה לנו מאד כיף ביחד. היא אמרה שמאוחר יותר היא חושבת ללכת להורים שלה... שאלתי אם היא רוצה שאבוא איתה (הסתכנות, אני יודע)...היא אמרה שתחשוב, דיברנו על הטעם הזה של עוד. היא סיפרה לי שהיא רוצה להמשיך עם הטעם הזה של עוד כדי לרצות אותי מאד אחר כך... היה לי מאד נחמד לשמוע אבל... אתם יודעים, גם לי יש רגשות.
בכל אופן, היא חשבה וחשבה, ותוך כדי מסאז' של הרגלים שלה (שאני עשיתי לה, אני מומחה) היא אמרה לי שהיא רוצה שאבוא איתה. מאד שמחתי, כי ראיתי שהיא עברה שם משוחה ואני כאמור מאוד אוהב לעבור משוחות, זה המקצוע שלי בחיים. הלכנו אליה, יש לה דירה חמודה ומשם נסענו לאחותה ג'. הגענו לאחותה. היא כבר סיפרה לה עלי. היא הסתכלה עלי טוב, הזכירה לי אותי... יש לה תינוקת חמודה, הכנו אוכל... וכשהתיישבנו לאכול התינוקת בדיוק החליטה שלא מוצא חן בעיניה כל מה שאכלה היום ופלטה הכל.
אניווי, אז אני שם לב שג' רוצה לדבר איתי אבל לא מתחילה עד שהיא אומרת לי, "נו, ספר לי עליך"
חשבתי לרגע... "בן כמה אתה?", "23", עניתי, "יואו אתה צעיר... (היא רק בת 25).
"נו אז מה אתה מספר?"
מתלבט, ואז מוצא את הנוסחה: "מה מעניין אותך?"
ג: א' סיפרה לי שאתה...
אני: כן, זה נכון
ג': איך...הגעת...?
אני: דרך לנדמרק, עשיתי שם קורב מנחים ואת כל התכניות וזה חלק מהחזון שלי...
 
בקיצור דיברנו על המקצוע העתידי שלי של להיות מאמן מנהלים שזה בדיוק מה שג' עושה בחייה!!!!!
היה מאד כיף
בשנייה וחצי אני והיא התחברנו בצורה אופטימלית ומצויינת, יש לנו אותה שפה, אותו ראש, שנינו יודעים כבר המון זמן שיועדנו לעמוד מול אנשים, לאמן, להנחות.
היה ממש מדליק.
אחרי זה ראינו טיפה את "קחי אותי שרון" המזוויע.
טוב, הנה הקטע הטוב.
 
הגענו לדירה שלה, הלכנו לחדר שלה... התחלנו בנשיקה, הצמדתי אותה לארון... נישקתי אותה, פה, ואז פנים, ועברתי לצוואר, הזזתי רצת את החולצה.... התמהמתי בלהוריד לה אותה, אני יודע כמה בנות אוהבות את זה וניצלתי את זה לטובתי... חיכיתי חיכיתי, ואז הורדתי לה את החולצה. מהר מאד שלי גם היתה על הרצפה. נשכבנו על המיטה, השתעשענו. החלטתי שאני הולך להטריף אותה. הדרך, אני לא נותן לה לגעת בי בעוד שאני עושה שמות בגוף שלה.
הגוף שלה, אוי זו אופרה מטורפת. היא רצה היום 7 פאקינג קילומטר במכון, יש לה גוף של  כוכבת, היא שחומה, השדיים שלה מושלמים והפיטמות מזדקרות ויפות. סימני שיזוף לא צועקים מידי מעטרים לה את החזה, היא שווה, היא פאקינג שווה.
התחלתי בלהרים לה את הידיים מעל הראש ולנשק אותה מהצוואר מטה, נשיקה נשיכה, נשיכה- נשיכה. היא רצתה להתרומם אלי- זרקתי אותה ממני, המשכתי בשלי.
השכבתי אותה על הצד והעברתי את היד שלי בין השדיים שלה בכוח, בכוח, שיפשוף זו המילה, שיפשוף. הנשימה שלה התגברה והיא התחילה לגנוח, עשיתי את זה משהו כמו 5-10 דקות הודף כל מגע שלה חוף מאשר את הרגל שלה.... שיפשוף, נשיכה שיפשוף, לא נתתי לה להגיע אלי, אוי כמה שהיא רצתה.
הפכתי אותה על הגב... התחלתי לנשוך ולנשוך, זה היה מסאאז' אירוטי ממש, זה וגירודים משפשפים שכאלה, ועוד נשיכה בצדדים וליד בית השחי, והיא גונחת .
זה מה שעשינו... אחר כך היא היתה צריכה להירגע קצת, נשכבתי לידה והיא זינקה עלי וצירפתה אותי מלוא הלשון... זה היה מצויין. לצערי לא חוויתי שהיא יודעת לענג כמו כל מיני נשיכות ונשיקות אבל גם זה יגיע, היום היה יום המזל שלה. זה היה רק קדימון. קמתי להסתלק (בהסכמה), קמנו שנינו... היא היתה חצי עירומה, שמה את המשקפיים שלה, אוי כמה סקסית אישה יכולה להיות, הצמדתי אותה שוב לארון, עם הפנים לארון ונתתי לשיניים שלה להשאיר לה סימנים על הגב... מהמוצדקות שבמלחמות ישראל...
היא הסתובבה, ירדתי על הברכיים ונישקתי לה את הבטן עד תחת השדיים... פתחתי לה שני כפתורים מהמכנס (שנשאר עליה כל הערב אגב)." אני עושה לך דווקא... אמרתי לה... אל תדליק אותי, גם ככה אני חמה עליך..... דווקאאאא... היא ליוותה אותי לאוטו, חמודה, התנשקנו, אוי התנשקנו...
מחר אני שוב נכנס להסגר... כמה שיותר ללמוד יותר טוב. ארבעה ימים ליום הדין, ובערב, גאולה: אני פוגש את א' שוב.
 
התקשרתי אליה לפני כמה דקות, אמרתי לה שסתם רציתי להגיד היי, היא אמרה לי שאני חמוד (בפעם המאה היום) היא יודעת לגרום לי להרגיש שאני מציאה, שאני המון, שאני שווה, שאני מדליק, שאני....
 
אנחנו מתראים מחר.
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/8/2003 23:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)