לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

כל כך נהדר לעשות אהבה כשיש אופֶּרה ברקע


חזרתי עכשיו מא', וכהרגלי, אני יושב לכתוב את הערב שהיה.
באתי אליה והלכנו למכון.... התאמנו לחוד... בסוף עשיתי לה מתיחות.
הגענו אליה אחר כך...היא הלכה להתקלח, אני עשיתי את הסלט. השתדלתי שהוא יהיה קטן וסקסי. רוטב-בלסמי-שמן-זית-שום-מלח-פלפל.
היא מאד התלהבה מההכנה שלי. זה כל כך נפלא...היא אוהבת שאני משקיע, ואני אוהב להשקיע, ועוד בשבילה. הלכנו לחדר שלה...התיישבנו לנו והסתכלנו. בלי להסתכל הרמתי את הכוסית ואמרתי: לחייךְ!, היא החזירה: לחייךָ.
התחלנו לאכול, האופרה התנגנה לה ברקע, זה היה מושלם, וכל כך נכון... אחרי האוכל התנשקנו ומשם עברנו כבר למיטה.
יש בינינו הסכם. אנחנו לא שוכבים עד שיש אהבה. עד שיש אהבה. אין יוצא דופן. ואנחנו גם לא ישנים ביחד עד שהיא אומרת לי שהיא מוכנה.
עשינו אהבה בלי להחליף מיצים
אחרי זה סתם שכבנו והחלטתי לפנק אותה. שאלתי אותה אם יפריע  לה אם אנשק את  כל הגוף המהמם שלה. זה היה ארוך.
אוי  כמה זה נפלא לעשות אהבה עם אופרה ברקע...
דיברנו על סקס. היא רצתה לדעת מה היה הדבר הכי לא קונבנציונלי שעשיתי. שאלתי אותה מה היא אוהבת. מסתבר, שאנחנו אוהבים את אותו הדבר.
נגמר הדיסק. אמרתי לה שתלך להחליף. אמרתי לה שאני רוצה לשמוע עוד אופרה.
היא קמה, עירומה לקיר-המלא-בדיסקים-שלה. הסתכלתי, בהיתי, הערצתי, בחנתי, התבוננתי, התעניינתי. הגוף שלה. עם כל יכולת הכתיבה שלי, אני מוצא את עצמי מרגיש כמו נעל כשאני רוצה לתאר את הגוף שלה, המילים לא באות ואני מרגיש מטומטם ובסוף יוצא לי תיאור של פקוסה מפגרת: מהמם, משגע, וואו. איזה זין.
אני מחכה לה בסבלנות, וזה עושה לי טוב. וגם ההליכה הביתה ממנה במקום להישאר היא בסדר... פעם הייתי מתבאס מזה, והיה נוצר לחץ. אבל כמו שג'ורג' מייקל אמר
 פעם: I'm older.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/8/2003 01:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)