לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

חבר שנפרד


אני לא יודע איך להתחיל את השיתוף הזה. יש לי, היה לי חבר- צ'.
צ' ואני היינו חברים קרובים.
היום- אאוט אוף דה בלו, הוא מתקשר אלי לומר שהוא לא רוצה איתי קשר יותר בטענה שאני והוא לא מתאימים.
אז נכון, זה נשמע רומנטי, וגם אני חשבתי ככה וביקשתי ממנו להבהיר את הדברים שלו, כי נכון, אני אוהב אותו, אבל, אתם יודעים, אני בחיים לא אהיה רומנטי עם גבר. הוא אמר שהוא כמובן לא התכוון לזה ככה אבל הוא לא מתכוון להגיד לי למה ומה קרה ואיך קרה.
הסכמתי וקיבלתי את כל דבריו (שלא אפרט אותם כאן כדי לחסוך שעמום וכו') והוא אמר שקשה לו לכעוס עלי כשאני מסכים עם כל מה שהוא אומר. "אז תוותר על הכעס" אמרתי לו.
______________________
 
לי יש מנטרה, בסיום כל קשר שיש לי עם בנאדם, אני משלים איתו את הקשר. בדרך כלל אני מודה לו/לה על הקשר ועל החשיבות שהיתה שם בשבילי וכו' וכך אני משלים את זה בשבילי ויוצר את ההשלמה גם לצד השני ושואל אם יש עוד משהו שצריך להיאמר.
 
______________________
 
עשיתי אותו דבר עם צ'. הודיתי לו על הקשר היקר שהיה לנו, אמרתי לו שהיה לי העונג להכיר אותו  (מועתק מהסרט העשירי של  ST )ושהוא יקר ושאני אוהב אותו. אמרתי לו גם שאם יבוא יום והוא ירצה להיות איתי בקשר, הוא מוזמן  ושאני אמשיך לאהוב אותו על אף זאת. ביקשתי ממנו למסור ד"ש לשתי האחריות החמודות שלו ולאמא שלו (ספק רב כאמור) וזהו.
ביקשתי ממנו גם לכתוב לי מכתב בעתיד, כשירגיש לנכון, לכתוב לי מה ולמה. הוא אמר שיחשוב על זה.
 
הוא איחל לי בהצלחה.
 
_____________________
היה לנו אתר מצויין ביחד. הוא אחד החכמים, הוא מלא בתבונה וראייה מפוכחת ובהירה של דברים. אנחנו המצאנו ידע בתחום שלנו וה יינו האתר היחידי שעוסק בתחום הזה בארץ ובעברית. חסרונו יורגש.
בשבילו, האתר היה תמיד יותר שלי מאשר שלו.
בשבילי, האתר אף פעם לא היה יותר שלי מאשר שלו. הוא תמיד היה של שנינו.
הוא היה הבייבי שלנו, של שנינו.
עכשיו הוא רק שלי- והלוואי שזה לא היה ככה, איבדתי חבר יקר היום ומאד עצוב לי על זה.
חסרונו יורגש לי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/8/2003 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)