לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

קצת על היום שעבר עלי


היום בשיעור ישבתי ליד תהילה.
את תהילה הכרתי בתיכון, היא היתה רקדנית וככזו היתה נפלאה ומהממת.
שמחתי כשפגשתי אותה אחרי שנים, גם גיליתי שהיא שותפה של חבר שלי ללימודים.
היום מצאתי אותה בשיעור אסתטיקה.
התיישבנו ופתאום היא הראתה לחברתה את הרגל שלה.
נגלה שם שריר תאומים מפותח ומהמם.
"מה זה השריר הזה?" שאלתי. הייתי המום מגודלו.
היא אמרה שהיא שונאת אותו כי הוא לא נשי והיא רוצה להיות כוסית.
"את כבר כוסית" אמרה לה חברתה. אני רק הנהנתי בראש בהסכמה, אני הרי מת על שרירים.
"כן, אבל לבנות זה לא יפה כמו לבנים".

הכפיפות הזו של בנות לצווי אפנה מרתיחים את דמי. מי אמר ששרירים של נשים אינם יפים? למה נשים צריכות להיות בצורה מסוימת? והרי אם כל המטרה היא למצוא חן בעיני הגברים- מה בדבר אלה שחושבים אחרת? ששרירים הם דבר יפה! האם אני לא גבר? למה דעתי לא נלקחת בחשבון?

כל השאלות הן רטוריות- אין צורך לענות עליהן.
כן, גם אני קורבן אפנה, גם אני עברתי התניה סקסיסטית פטריאכלית דכאנית- הן לגבי נשים- והן לגבי גברים- וזו העבודה שלי במגדר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/2/2005 23:34   בקטגוריות לימודים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)