לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

ביקורת המטרו 2


אבל בסוף כתבתי את הביקורת שלי על המטרו אנד איט איז בריליאנט.
ישבתי עליה שעות, ובסוף יצא לי בדיוק מה שרציתי שיצא לי.
אז אני שוקל אם לפרסם פה או לא.

 

בנוסף, היום התחלתי קורס על יחסי מגדר במרחב, אכן יהיה מעניין. גם המרצה לא משעממת, ואנחנו לומדים בבנין המשטרה. די מגניב.

בנוסף, התחלתי לצלם בשחור לבן, שחור לבן- על-זמני. שחור לבן עוצר את הזמן. עד שלא צילמתם בשחור לבן לא הבנתם את דבריי כראוי. אין כמו לצלם אנשים בחשאי. במרחק של מטר אחד.

 

אולי אפרסם עותקים פרטיים לאנשים.

בנוגע להפגנה- יום חמישי בשעה חמש באוניברסיטת ת"א. שמי נודע בעולם כמארגן הישראלי.
אנחנו הראשונים בעולם- שאר העולם יפגין בשישי שבת- אנחנו כבר ניתן להם את הגב.
אולי אני צריך להיות שגריר- אנשים מתלהבים מהנוכחות שלנו בקמפיין הזה.
גם הולכים לראיין אותי. שמי יופיע בקרדיט של התמונות שאצלם לידיעות.
בדיוק אתמול דיברתי עם אמא שלי ארוכות על צילום. היא הרשתה לי לגעת בסכום כסף לא מבוטל כדי לעשות קורס צילום. זה היה בדמה.
אתם לא יודעים את זה, אבל למשפחתי יש שם בעולם הצילום והטלויזיה. מעולם לא חשבתי שזה יעניין אותי, ומעולם לא תיארתי לעצמי שארצה להשתמש בשם משפחתי ע"מ לקדם את עצמי. אבא שלי קיבל את המצלמה הראשונה שלו מאם אימי. היום הוא הצלם של ש"ס. הרבה תכניות שראיתם בטלויזיה צילם הדוד שלי, אח של אבא שלי.
מבחינה סוציולוגית, יכול להיות מעניין לראות מה ניתן להשיג מניצול קשרים. אף פעם לא היו לי, אף פעם לא השתמשתי.
מעניין מה יהיה

נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/2/2005 14:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)