לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

12 שנה, שנתיים. היי שוב


שנים שלא כתבתי פה.

אני יודע שיש פה חומרים חשובים מה12 שנה האחרונות.

יצאתי עם מישהי לא מזמן שגרמה לי להבין כמה אני עדיין אותו אחד שכאן (על אף שהשתניתי רבות) ושהכתיבה כאן, היא כאספקלריה עבורי.

פתאום בדרך חזרה ממנה, הבנתי שנכון לא כתבתי כאן שנים, אבל כמהתי לכתיבה שמתבוננת על עצמה. 

מה הסיכוי אני שואל, מה הסיכוי.

 

סגרתי את הבלוג הזה לפני כמה שנים אחרי שסיפרתי למישהי שאני כותב את הבלוג הזה. יחד עם מספר פרטים שעלו בשיחות שלנו ועם זה שהיא עשתה גוגל על דברים ספציפיים, היא הגיעה לבלוג, סיפרה שקראה אותו (יש כאן מעל 2000 פוסטים) ואמרה לי ״שלמרות הכל״ היא עדיין רוצה להכיר אותי. מזמן לא הרגשתי כל כך ערום וכל כך נבגד וזו היתה הפעם האחרונה שהיא ראתה אותי בבית שלה.

 

זו היתה פעם יחידה, אולי בעצם אחת משתי פעמים שמישהו אשכרה השתמש בבלוג הזה כדי לפגוע בי. יחד עם זאת, ידעתי, כי כבר כתבתי את זה פה בעבר, שאם הופכים בלוג לפרטי, קודם כל פוגעים בעצמנו, בצידוק העצמי שאנו שומרים על פרטיותנו. ידעתי שאני לא יכול יותר להרשות דברים כאלה כי אני בנאדם ציבורי כל כך. ידעתי את זה אז ואני יודע את זה היום.

 

ובאמצע היום המטורף שלי, אני פותח את העורך וכותב כאן פוסט. כן, לכתוב בלוג אישי בשם בדוי זה הכי לעשות מקלחת באמצע היום. סו הלפ מי גאד.

 

אני יודע שמי שקורא פה הם בודדים. שימו תגובה, תגידו שלום, שנדע מה הולך

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/4/2015 15:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)