לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

8 נקודות על המצב


 

1- ריכוז זה אחד הדברים הכי מדהימים שאדם יכול לבקש לעצמו. בטח בימים מטורפים. בטח תוך ריבוי משימות. הוואטסאפ שלי מושתק לגמרי, לרמת האפס אפקטיביות של לתקשר איתי דרכו. כלום לא מצלצל לי.
2- מטריאל דיזיין זה סטנדרט חדש של עיצוב מבית גוגל שאני מתנסה בו בחודשים האחרונים. כל כך מרגש לעבוד איתו. 
3- באותו הקשר, הפסקתי כל שימוש בתוכנות אופיס שאינן גוגל דוקס. מצגות, ניירות ואקסלים רצים על הדפדפן. הכל עובד אונליין. היופי הוא שאם חסר לי משהו אני צריך לאלתר את הבנייה שלו או למצוא את התוסף שיאפשר לי אותו. ועבודת צוות אונליין כמובן. אין לזה מחיר. הקיום הדיגיטלי מפסיק להיות בקבצים והופך להיות כתובת בדפדפן. אין מזה דרך חזרה.
4- אימון זה הכלי הכי חשוב שאדם יכול לתת לעצמו כדי להיות מייקל ג׳ורדן בכל הדברים. עם זה באים משמעת עצמית ולהיות המילה שלכם. אני רוצה להיות מייקל ג׳ורדן בכל הדברים. גם מחשבות על המגדלור שיושב בגיל 50 וזורק עלי אור שולח לי סימנים.
5- בחודשים האחרונים קרו לי כמה מקרים שיצא לי להתקל באנשים מפוקפקים. או רעים. או חולים. אין לי את הפריבילגיה הזו של לאבד את האינטגריטי שלי.
6- לתת בלי לרצות תמורה ממקום נקי זה משגע.
7- בתקופה האחרונה באו אלי כמה אנשים ואמרו לי שהם מאד אוהבים את מה שאני עושה בקהילה של Wearable Valley. הם לא יודעים אחד על השני, אבל בדיוק ככה הם התחילו את השיחה איתי. לקבל פידבק זהה ממקורות שונים זו אינדיקציה מטורפת. 
8- לבד לא עובד. רק יחד. תעשו דברים יחד.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/7/2015 17:22   בקטגוריות נקודות על המצב  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)