לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

המים שקטים והאינפקטד מאשרום


אתמול אחרי נפגשתי עם א' הלכנו לטייל בעיר הגדולה.
הסתובבנו והיה כיף, עשינו קניות בשוק, מכרה שלה אמרה לה שהיא קצת השמינה ושחסר לה  שני קילו.... עכשיו שתבינו.... הילדה הזאת רצה 8 קילומטר ביום בממוצע בחדר כושר... יש לה גוף משגע, תאמינו לי, ראיתי. מאד כעסתי על האישה הזאת... רציתי לצעוק עליה שהיא בעצמה ריכה להוריד שני קילו ובאיזו זכות היא מדברת ככה והכל כי אני יודע שמאד קל להשפיע על א' בדברים האלה... אני לא מפסיק להגיד לה כמה היא יפה וסקסית ופתאום ההיא מגיעה ואומרת לה שהיא שמנה, נשמע לי כאילו היא ממוטטת לי את ה-
 
מעניין, מעניין... במקום לדבר על א', דיברתי עלי, זה עלי... בגלל זה התעצבנתי, אה, איזה קטע, קלטתי עכשיו. התעצבנתי כי זה היה עלי, לא על א'. כמה אגואיסטי מצידי. קטעים.
 
חזרנו מהשוק עם ערימת ירקות ושאר עלים ירוקים, היא היכנה לנו סלט-סקס התיישבנו ואכלנו... אחורי זה, נפלתי לתרדמה בעודה מנגנת בגיטרה.
הסתכלתי על הידיים שלה, פעם ראשונה שראיתי אותה פורטת על המיתרים. כמה אופי, כמה יופי, כמה יצירה, כמה יוסי.
 
כשהתעוררתי, היה עיגול של רוק על הסדין... קצת מביך אבל התגברתי... ע' חברה שלה הגיעה להגיד שלום והזמנתי אותה לצאת איתי לקנות מכנסיים בת"א אבל היא לא יכולה. ע' היא חברה טובה של א'. מה שאהבתי זה שא' מאד אהבה שהתחברתי עם ע'.
א' הלכה לבריכה לשחות... ע' הלכה להחזיר את אמא שלה הביתה.
 
אני נפגשתי עם חבר והלכנו לגן צ'רלס קלור (צריך לקצר את השם הזה, אי אפשר לקרוא לו גן צ'רלס, כי זה תקוע בין השיניים, ואי אפשר לקרוא לו גן קלור, כי פשוט אי אפשר). התחיל עם הופעה של הדג שהיתה זוועה והלך אל סימפוני אוף לאב שהיו מצויינים ואז הגיעו הפטריה והרקידו והרקידו בטירוף עד שכבר לא היה לי כח. כולי הייתי מלא במים. רקדתי ורקדתי ורקדתי ורקדתי, כמו שאני אוהב, מכל כיוון עטו עלי יחצניות של מסיבות שאמרו לי שהמסיבה במצדה ב12 בספטמבר בדיוק בשבילי... אבל אני ידעתי אחרת. אין לי כושר כמו שהיה לי לפני הצבא. אז הייתי נכנס ראשון לרחבה ויוצא אחרון, לא מפסיק לרקוד 5 שעות רצוף, פשוט לא היה נגמר לי וכולם היו בטוחים שאני על משהו. אבל אף פעם לא הייתי על כלום חוץ מעל מים.
הגעתי הביתה, שמח, מאושר, רצוץ, ובלי אבן מהלב שהצלחתי להסיר בגאון באותו בוקר.
קמתי הבוקר, שמח, רגוע. אין סימן לאבן, חוץ מאנדרטה שנשארה ואמרה: פה נחה לה אבן ז"ל, יהי זכרה ברוך, סעי לשלום, המפתחות בפנים.
למדתי איך ללמוד, ועכשיו אני יודע.
אני הולך לקרוא עיתון
THANK GOD ITS FRIDAY
 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2003 13:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)