לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

וָרוּם? דָרוּם! אינטואיציה


כבר בהתחלה היתה לי את השיחה הצדדית הזאת בראש עלי ועל א'.... אתם יודעים" זה לא זה" וכאלה.
 
7 ימים, המוסף של ידיעות, המחבר של "הנזיר", קראתי רק כמה שורות מכל דף....
הוא סיפר שם על אישתו, שהיתה יפה על הנייר, האזקות שלי התחילו לפעול... קראתי את זה בשירותים, פתאום סמס בפלאפון, חשבתי שזו יעל, ידידה שלי... סיימתי בשירותים, זאת א'.
התקשרתי אליה. היא אמרה לישאנחנו צריכים לדבר. שאלתי אם אנחנו נפרדים, היא אמרה לי שהיא לא התאהבה בי ושזה לא זה. איך ידעתי את זה כל כך מזמן לפני שבועיים כבר...
 
הוא מספר שם על ההתחברות לעצמי ועל זה שהיקום מתחיל לשלוח לך סולמות... אתם יודעים, נוסח הנבואה השמימית ושאר ניו אייג'.
 
שיט, נמחק לי הקטע האחרון...
זה המחיר של להיות נאמן לעצמך, אתה קולט דברים... אפרופו אבנים על הלב.
 
חבל לי... אני לא אפגוש יותר את אחותה החמודה, אני לא אפגוש יותר את ע', חברה שלה.גם לא את ביל. קלינטון. זה המחיר שצריך לשלם. ואם היו לי תכניות להיום... אז כבר לא.
 
אין לי משהו חכם להגיד עכשיו למרות שהיה יכול להיות לי משתלם, לא אהבתי את הסופר הזה ואני גם לא אקרא את הספר, זהו, הספרים האלה משעממים אותי והאמת גם ילום כבר לא עושה לי את זה. פעם חשבתי שניטשה בכה זה ספר ייחודי. אחר כך גיליתי שניטשה הוא אחד מסדרת ספרים באותו נושא, שכתב אותו מחבר. אני עדיין אוהב את יוזף ברויר, אבל קרנו של ילום נפלה אצלי קשות.
 
ובכלל רציתי ללכת לקנות מכנסיים היום
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2003 14:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)