לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

cant hurry love


Cant hurry love

No you just have to wait

Love don’t come easy

זה השיר שהזדמזם לי בראש ממש כשיצאתי לשירותים באמע שיחת איציק עם ידידה

הראש שלי משדר לי

ורק צריך לדעת להקשיב

הראש שלי אומר לי הכל, הלב גם משלים

הרבה זמן לא כתבתי, אלהים יודע כמה רציתי. אלהים והידידה שלי, ועכשיו אתם.

השבוע שלי היה יציאה מטורפת מהחיים.

בבוקר עבודה שהפכה למשרה מלאה ובערב צבא, אבל בלי אינטרנט

ואז בבוקר שוב עבודה ושוב צבא והיום בערב אני הולך למסיבה שהייתי מוותר עליה בשמחה, אבל חובות משפחיות. כל כך מעט חובות שלא נעים לוותר עליהן אם כבר יש.

מחר אני הול ךלעשות שבת במילואים- לא ביג דיל, סופסוף אשב ללמוד למבחן שלי בפסיכולוגיה


אבל מסתבר שחוצמזה שהצבא שלי הוא ביתזונות הוא לא כל כך קל לי. אני מוקף בחבורת בנות בונת 18-20, שרובן מאד יפות וסקסיות חבל"ז, ובא לי עליהן ONGOINGLY. אבל אני יודע שאני לא זמין בשבילן, והן לא בשבילי, אני יודע שזה סתם חרמנות, אני יודע שזה לא אמיתי. אני לא רוצה להכיר את החברה או הבתזוג רק לפי מראה, זה שטחי, זה עלוב, לא רוצה, זה לא אמיתי. אני רוצה להכיר קודם, לבדוק את אורך הגל את הפריקוונסי היופי יבוא רק אחר כך, כך זה נועד להיות. אז אני סוגר את עצמי בחדר עם הטלויזיה ומשכנע את עצמי שכל זה לא אמיתי ושזה יגמר. אני רוצה בנות בגילי, אני רוצה המבוגרות יותר. די עם הגנון. רק מה שטוב לי.

אתה לא יכול למהר את האהבה, אתה יכול רק להמתין לה, לחכות שתבוא, והיא לא בהכרח באה בקלו. רק צריך לזרום, ולחכות, וסבלנות.


 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/9/2003 10:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)