לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

עלומים


הנה עכשיו בוקר....
אני מתכונן ללכת למילואים לסופ"ש, הולך להיות מעניין בסופש הזה.
אני צריך ללמוד לפסיכולוגיה ב- 14
 
אתמול בלילה, השיחה שהיתה לי
 
אני הולך לקרוא את עלומים של קוטזי, אני הולך להשיג אותו. פעם ראשונה שאני מוצא משהו שהוא כאילו עלי (הארץ,תרבות)- תקראו
 
יום ראשון, נתוח לאמא, עבודה, אולי. אלהים גדול.
סופשבוע שהוא סופשבוע של חופש, לא אכפת לי, לא נורא.
 
עצם הרעיון של הנזיר של ההודי מגעיל אותי, טוב שעבר לפני שבוע כבר
 
צריך להתלבש וללכת, יש לי ספר לקנות, אולי גם לאכול יהיה טוב.
זה רק החודש, אחר כך יש פיצוי.
מחכה כבר לתוצאות המבחן.
 
לאן אני מכניס את עצמי?????
לאט, בזהירות, אנטנות למעלה חזק.
 
להתפקח מאשליות, זה לא אמיתי, נקודת מבט, רק נקודת מבט, אני יכול אבל באמת, עדיף שלא, הן לא שוות את זה. תתנתק, תהיה עצמאי
את הביחד מוצאים קודם בפנים, לבד
 
ד'- מזל טוב.... מתסכל שאי אפשר לעשות לך שמח,שאת לא רוצה/לא יכולה.
אבל אני חושב על זה, מתנחם, את הביחד מוצאים קודם לבד, בפנים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/9/2003 08:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)