לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

פרא


יצאתי עם או ועם נו. נו חברה שלי מאז התיכון יש לנו ידידות עמוקה ונפלאה אני אוהב אותה, גם את או אני מכיר מאז התיכון....
יצאנו למישמיש והיה כזה אחלה... כל מה ששתיתי היה יין אדום, אבל השתכרתי, באלהים, לא אכלתי מהצהריים אז... טוב, שלושתינו התבשמנו מהשתייה שלנו. או חזר בדיוק מקורס ברמנים ופטפט היטב על מה שלמה, הוא כבר שתה שם 4 בירה ועוד  כל מיני. נו גם לא אכלה קודם ובקיצור היינו שיכורים כל אחד מהמשקה שלו. דיברנו על משקאות ועל קחי אותי שרון המפגרת שנמאס ממנה, דיברנו על העבודה הכפולה שלי ועל חבר שלה לשעבר, ודיברנו על א' שנו לא אוהבת ודיברנו על יציאות מהארון, סיפרתי לו שצ' החבר שלי הוא מהצד שלהם ואו היה בשוק טוטאלי... הוא לא ידע, כמובן שלא ידע, ואז הוא סיפר לי על מכר משותף שלנו שהוא במקרה פגש איפשהו והיה בשוק והיה המום שידעתי עליו כבר לפני שנים...
בכל אופן בפעם הראשונה שמתי על או את הראש, הייתי שיכור, והוא בתמורה התחיל ללטף אותי עם הזקן שלו, עכשיו זה היה חדש לגמרי כי ממה שאני יודע, הוא אף פעם לא נגע בגברים, אבל אני לעומת זאת, יש לי חברים הומואים מכתה ט', אני מאד גיי פרינדלי... ואו, הוא ממש נחשף לזה רק בשנתיים האחרונות, זה היה מאד מיוחד, כאילו שהחברות שלנו עברה שלב.... הוא גם היה מחורמן על נו שהיא כאמור סקס פיסטול רצינית... אני הייתי לבוש כמו שלוך, גם היא היתה לבושה סתם, והוא, הוא בא מקורס ברמנים... בקיצור הרצנו צחוקים ולא יכולתי לנהוג הביתה אז הוא קנה לי נקניקייה, היה מצחיק לאללה.
כשהורדתי את נו בבית נורא רציתי ממנה נשיקה, כבר שנתיים לא התנשקתי איתה, אני ונו היינו מתנשקים כמעט על בסיס קבוע, לא משנה מערכות יחסים או לא, רק מתנשקים , אף פעם לא שום דבר חוץ מזה, תמיד מתנשקים, בקיצור לא קרה היום, אבל לא ביג דיל, היא חמודה, אני אוהב אותה, היא מהחברות הטובות ביותר שלי. האמת, היא החברה הכי טובה שלי... יש לי כל כך מעט אנשים טובים, אבל אם הם שם, הם טובים באמת.
יצא לי טוב... אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה השתכרתי, יוווו איך אני קם מחר.. הייתי חייב לשתף אתכם.
ניסיתי לשדך אותה לאו, היא אמרה שהיא היתה שמחה להתחרמן וכאלה אבל לא יותר, היא אוהבת את הגברים שלה MADE, וזה פשוט עשה לי את זה, בגלל זה היא לא יוצאת עם אף אחד שהוא לא לפחות בחמש שש שנים גדול ממנה. היא אוהבת שהמקום שהיא נמצאת בו, הגבר כבר היה שם, ככה היא אוהבת.
מה למדתי מזה?
אני הולך לישון
באהבה ממני
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/9/2003 01:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)