לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005


אני כבר לא כותב.
גם עבר עלי חתיכת שבוע. חתיכת שבוע.
אני גם לא קורא.
אני כנראה הולך לעדכן את המצלמה שלי. החדשה תעלה לי כמה אלפים.
איזה שבוע זה היה, אני חושב שאני חוזר למצב הרגיל.
אני לא יודע אם להגיד סופסוף או להצטער שהמצב לא נמשך.
אנשים נפלאים הכרתי בשבוע האחרון, מליון מחשבות עברו לי בראש, דרייב חדש, הילוך שישי פתאום נמצא במערכת.
אני נוסע יום קודם. יופי, עוד יום, סבבה, ממש לא אכפת לי... אני מתגעגע גם לסיני.
דאגות לעתיד? איזה טוב יצמח מזה?
היום פגשתי מישהי באוטובוס. היא בגיל של אחותי ולא נראית בת יום אחד אחרי 23.
השארתי את המחשבות לעצמי, מבין כמה זה קל כשלא מתכוונים לשום דבר.
מחר- בבוקר כרטיס, בצהרים צילומים, אחרי הצהריים חלוקה, בערב פגישה, ומה עוד?
כבר חודש לא הלכתי לרוקי, כבר חודש שכמעט ואני לא לומד כלום,
אנשים מעצבנים אותי, אנשים מאד מסוימים, איפשהו אמרתי לעצמי שאיבדתי קצת מיכולת המראָה שלי,
כן, כמו שרעות אמרה לי היום- אני צריך לעבוד בתקשורת
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/3/2005 23:40   בקטגוריות יומן  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)