לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

החלום


התעוררתי יקיצה טבעית... נכון, היה לי טלפון, אבל ניתקתי אותו באמצע שיחה שהעירה אותי. התעוררתי. היה לי חלום שמאד מתאים לתקופה האחרונה אצלי.
זה כבר זמן מה שלא הייתי עם מישהי במיטה ואני מתחיל לחוש את האותות. התקופה הארוכה ביותר שלא הייתי עם מישהי היתה שמונה חודשים, אבל המצב היה שונה אז.
המצב עכשיו שונה. כבר יותר מחודש שאני במילואים, מוקף אמנם בבנות חמודות, אבל...סיפרתי לכם...
אם א' עולה לכם בראש, הרי כבר אמרתי שלא שכבתי איתה, זה לא נקרא.
בחלום שלי מעורבת כנראה מישהי מהמשפחה הרחוקה מאד שלי (בלי קשר דם לחלוטין).
הצד של בעלה של אחותי דתי לחלוטין (הוא ומשפחתו חילוניים). חלמתי שאני פוגש אחת מהבחורות בצד ההוא (הנשים שם מביאות ילדים לעולם באטרף, המון ילדים, המון בנות). נמשכתי אליה והיא אלי. היתה איתה עוד מישהי ועוד מישהו. הזוג השני נכנסו למיטה והיא לקחה אותי גם. מהר מאד התפשטנו, היא דיברה על חתונה. ידעתי שנשים דתיות נכנסות למיטה רק אם זה בנישואיהן אז היה לי טבעי אבל בכל זאת, ציפור קטנה לחשה לי שזה לא עולמי. היא ביקשה שאגמור בפנים, ציפור קטנה לחשה לי שזה בשביל שהזרע שלי לא יתבזבז. אבל אני רציתי לשים קונדום. לא בגלל שחששתי ממחלה מהצד שלה, ידעתי שהיא בתולה, פשוט היה לעניין לשים קונדום. אבל בכלל עוד לא רציתי לשכב איתה, אז ירדתי לה. לידינו הזוג השני היה עסוק, עסוק מאד, אבל כל פעם מצאתי את הבחורה השנייה לידי מסבירה לי או מנחה אותי מה לעשות. אני לא חושב שעשיתי את זה לבסוף, אבל הייתי קרוב, קרוב מאד ולאחרונה אני מאד מחובר לדברים שאני חולם. אני מתעורר אחריהם ומקשר אותם לחיים שלי כמעט בלי שום בעיה.
איך אני יודע שהייתי קרוב? קמתי והלכתי לשירותים עם שלפוחית מלאה. הגברים מביניכם יודעים מה זה אומר.
- אתן יודעות למה?
 
זה כבר זמן מה שלא הייתי עם מישהי במיטה ואני מתחיל לחוש את האותות...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/9/2003 14:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)