לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2005

פוסט אופטימי לשם שינוי


היום נסעתי אלף פעמים באוטובוס. די נמאס לי ממנו. די כבר לסוע באוטובוסים, הגיע הזמן טוסטוס. יש זמן.
היום באוטובוס פגשתי בחור שאיתו העברתי ימים רבים מילדותי. שיחקנו יחד כדורסל כשהיינו ילדים ונערים עד שהוא עזב לתל אביב. שאלתי אותו אם הוא משחק. אמרתי לו שאני זורק בלוקים. הוא אמר שגם הוא לא נגע בכדור כבר שלוש שנים. צחקנו שנינו שאנחנו פדלאות ושאין לנו אויר לרוץ, זה היה כזה כיף לצחוק על עצמינו על מי שהיינו פעם ועל העגלות שאנחנו היום. זה פשוט היה כיף. אחרי זה לקחתי ממנו את הטלפון שלו ואולי נזרוק קצת בלטות בפעם הבאה שנתראה.

 

האדם השני שפגשתי היתה בחורה חמודה מהצבא. שירתנו יחד. היא מתיאטרון ופתאום הבנתי את הטירוף/שריטה שראיתי לה בעיניים בכל פעם שהייתי פוגש אותה ביחידה. פתאום העיניים שלה היו בהקשר הנכון, פתאום הבנתי מי היא.
היא גם סיפרה לי על הקצינים שהיא עשתה שם... הייתי בשוק.

אני נוסע ביום שבת לטיול בצפון. יהיה מגניב. בכלל, אני אוהב לבלות עם האנשים שאני מסתובב איתם לאחרונה. נהיה לי כיף.

הזמינו אותי להציג את התמונות שלי. אני הולך לקבל תערוכה משלי. תערוכה ראשונה של תמונות. עיתונות יח"צ והכל. סוף הדרך, צריך להתכונן. בבוא העת אני אודיע איפה ומה ותוכלו לבוא. אין ספק שזו התקדמות רצינית.

הולכים לראיין אותי לסרט על מעריצי סטר טרק. התפקיד שלי יהיה לייצג את "ישראל". גם כן לא רע.

פעם הייתי מדבר על הון חברתי. משקיעים ביחסים עם אנשים ואז זה חוזר בצורה של טובין- כספיים, חברתיים, דלתות נפתחות והכל. אני חושב שאני מתחיל לממש.

פוסט אופטימי לשם שינוי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/3/2005 22:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)