לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

5 נקודות על המצב


1- היום גמרתי אומר במספר כיוונים:
אני צריך סדר בחדר שלי
אני צריך לוח
אני צריך להתפטר
אני צריך עבודה חדשה
אני צריך לחזור למסלול חיי
ושאר הדברים הרגילים שמציפים אותי.

2- אני חוזר לכתה ח6 לתכון שמעולם לא הייתי בו, וצופה במורה בעודה מחליקה את טונות הילדים, ומסתכל על עצמי כקשוח ונוקשה, מבין שיש דרכים נוספות להסתכל וללמד.

3- ביום שישי התחילה איתי בחורה, נאה ואינטליגנטית. הכרתי אותה במסיבה. דיברנו למחרת הכל טוב ויפה ואמרנו שנדבר ונפגש למחרת. לא בדיוק. "אני לא אוהבת להבטיח הבטחות, אבל כן, טנטטיבית כן". אז התקשרתי למחרת, היא ענתה ואמרה שאמא שלה בטלפון ושהיא תתקשר אחרי שהיא תסיים. שעה וחצי אחר כך התקשרתי שוב והיא לא ענתה. הייתי מאוכזב וקצת כועס. טוב, ציפיתי. פתאום אתמול היא מתקשרת אלי פעמיים ואני בעיסוקים אחרים כבר. לא עניתי. פתאום היום התקשרה אלי שוב. כבר היה מאוחר מדי. פתאום שלחה לי גם סמס להגיד שאני יכול להתקשר אם אני רוצה. אמרתי לה לא, ושגם אני מצטער. טנטטיבית. היה דחוף לה לשלוח לי הערה עוקצנית שלא טוב להיות נוקשים בחיים. כן, זה קישור מעניין למה שכתבתי בסעיף הקודם, לא סתם, היא כתבה את זה תחת "שיעור לחיים" שהיא רצתה ללמד אותי לפעם הבאה. הבחורה רוצה להיות מאמנת כשתהייה גדולה, המוצלחת. אז מה רע בלדחוף קצת סחוג לתוך הגרון שלי תוך כדי.

4- גיליתי היום צד שבי שלא הייתי מודע אליו- כשאני בוויתור וכבוי אני הופך להיות ציני ומתחיל לצחוק על המצב כאילו אין מחר.

5- המאבק נגמר בשבילי, אני מושך את עצמי ממנו. אבל קיבלתי ממנו משהו. קיבלתי כמה אנשים, קיבלתי קצת נקודות מבט, גיליתי כמה אנשים, גיליתי קצת ממני, גיליתי קצת מה כן, קצת מה לא. גיליתי קצת פוליטיקה, גיליתי קצת את העולם הגדול של התקשורת, ועוד דבר חשוב- אם אני אדחוף אני אצליח בעולם העסקי.

 

אז חוזרים אחורנית:
לסדר את החדר
להכין תיק עבודות
לטפל בכסף שעוד חייבים לי, כולל פטור ממס הכנסה על התמונות, כותרת והצבא
לטפל ברופא שיניים
וזהו בגדול, בגדול זהו
5 נקודות על המצב
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/4/2005 19:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)