לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

מספיק לשנינו


מקרה שהיה כך היה:

קוראים לה רובין. הכרתי אותה פה בניו יורק. רובין היא בת לכרישת היי טק ישראלית ואבא בעל יקב מקליפורניה. אתם יכולים לנחש כמה כסף זורם שם.

אתם בטח לא יודעים את זה, אבל קליפורניה היא מהמקומות המובחרים ביותר לגדל בו גפנים. החום באיזור הזה של כדור הארץ עושה את שלו ונותן יין טוב. עוד מקומות הם למשל צ'ילה, ספרד, צרפת, איטליה, וכמובן- ישראל.

בכל אופן, יש זן של אמריקאיות, זן מאד מיוחד שאני מאד נמשך אליו של אמריקאיות, בעיקר אם הן במנהטן; הן גבוהות, לא פחות ממטר שמונים וחמישה סנטימטר, הן רזות, עד רמה של דוגמניות אבל בגלל מבנה גוף משוכלל ויש להן עור פנים to die for. בכל אופן, רובין שלי היא אחת כזאת. עכשיו, מי שמכיר אותי יודע שאין לי בעיה לגשת לאנשים ברחוב ולשאול איך מגיעים, מה עושים, לאן הולכים ושאר שאלות שכשאני עושה אותם, אנשים מרימים גבה ומציינים על עצמם שלהם אין אומץ לעשות את זה. בכל אופן, ככה זה קרה אתמול בזמן פסיעתי את אזור פן סטיישן למטה, חיפשתי לי את הסאבווי N או R שתיקח אותי דאון טאון לאזור הצ'יינה, התחשק לי לאכול שם וגם לקנות לי שתי חולצות NYPD שאני כל כך אוהב.

אגב, אחת כחולה נייבי ואחת אפורה. בנוהל. סלחי לי, שאלתי באנגלית ניו יורקית ישראלית שכולם אומרים שיש לי, איך מגיעים לסאבווי N או R. הממממ, לט מי ת'ינק, היא אמרה, אני חושבת שזה לכיוון הזה. לא, אמרתי לה, זה אפטאון. אה, נכון, היא חייכה במבוכה מנומסת,

טוב, אז בוא איתי, אני אראה לך איפה זה. היד הכתומה שברמזור הבהבה את ההבהובים האחרונים שלה לפני שהפכה

לכתומה לחלוטין ורובין החליטה שהיא עוברת ביי הוק אנד ביי קרוק. אני לעומתה, מפחד מנהגי משאיות ניו יורקים וחבריהם בעלי המוניות החלטתי לחכות, היא רצה קדימה ואני נותרתי עומד וצופה בגבה ככל שהיא מתרחקת ממני, לרגע חשבתי שהיא לא תעצור כי היא התקדמה וד אחריהרמזור אל הרמזור השני. היא לא הסתובבה, וחשבתי שהנה, פגשתי לוניטיק אמריקאית שרק נראית יפה, קמצנית עלובה.הרמזור השתנתה שוב ללבן וראיתי שרובין לא ממשיכה ללכת. אני התחלתי לעבור את מעבר החציה ופתאום ראיתי אותה מסתובבת

לעברי מחייכת. שמחתי. שיערה היה חום. קצת מפוזר וקצת עם קוקו. היא לבשה חולצת כפתורים ומכנסי מעצבים חומים ונעלה נייקי שוקס שחורות עם פס כחול שהיו שוקינגלי אמייזינג, היא נראתה לי פתאום אישה כלבבי עם טעם מעניין

בביגוד. תודה שחיכית לי אמרתי בחיוך. וואט'ד יו ת'ינק, אַייל ראן אווי? לא יודע, זה היה נראה ככה בהתחלה. אוו קאם און... איי סמל יזראליז פרום מיילז אנד מיילז אווי. ריייילי?! אמרתי בתמיהה, את כנראה הראשונה שחושפת אותי במערומיי שאני לא כל כך מתאמץ להסתיר, האמת שהאנגלית שלי די מזוויעה ואני לא מבין איך אנשים קונים אותה בכלל, יש לך שתי נקודות ממני על החשבון. כן, אמא שלי ישראלית... אייב סין ת'ם אול. אניווי, למה אתה הולך לN ו R, אתה יורד לג'אנק הזה בקאנאל סטריט? איך ידעת? וול, יו נואו, אני מכירה את ניו יורק. יש לך הצעה אחרת? אני בדיוק בדרך לסנטרל פארק, איבדת משהו חשוב בקאנאל? לא, סתם רציתי לאכול קצת ולקנות חולצות בזול. יראה לך אולי מוזר, אבל בא לך לבוא איתי? לסנטרל פארק? כמה נוח שהצעת לי, בדיוק תיכננתי לעשות את זה היום אחרי

באנרס & נובל אבל ירד גשם בבוקר אז ויתרתי. אבל תראה, שמש! כן, מסתבר, טוב, אני אבוא. מפה לשם, כנראה מצאתי חן בעיניה, נורא נהניתי מעוצמת הבטחון העצמי

שלה, דיגדג לי טוב, עצרנו בפיירווי וקנינו לנו שם טופי ליצ'י, דיאט קולה,

ואפילו, כן, אפילו יין קליפורני מצאנו שם, שהשם של אבא שלה מופיע עליו.

שאטו לפלר. מסנטרל פארק ווסט זה היה כבר ממש מרחק צעידה לבית שלה. כן, ההורים

שלה עשירים ולה יש דירה בחמישית. במה את עובדת? אני המנהלת שיווק של אמא שלי בחברה שלה. כמה נוח הנהנתי בהנאה. מה אתה עושה היום בערב היא שאלה אותי. אני מבין שיש לך משהו להציע לי, אמרתי בהתגרות. לא, פשוט חשבתי שאם בא לך ואין לך תכניות, אולי בא לך לבוא לסרט. אני

אולי גרה בחמישית אבל אני אוהבת סרטי טראש, בוא נלך לטריפל X החדש.

מה יש לאהוב באייס טי למען השם שאלתי אותה אין דה ניים אוף דה לורד.

תשמעי, היום זה במקרה הבכורה של מדריך הטרמפיסט, נראה לי יותר

הגיוני. טוב- שכנעת אותי. אז היינו בסרט. לא משהו. אבל לא על זה רציתי  לדבר.

-

אחרי שעשינו את הלילה ביחד במיטה שלה התעוררתי בסביבות 8. 8 בדיוק.

היא לא היתה שם. WTF אני שואל את עצמי, איך אני יוצא מפה והועל אחרי

ומה קורה פה?! קולם דאון אני חושב לעצמי בראש, לך להתקלח, אתה כבר תבין מה לעשות

כשהמים יזרמו. תאמינו לי, אני ממש דתי בקטע הזה, אנישם את מבטחי

במים. בדקתי קצת את הבית, הדלת היתה נעולה ושום פתק לא הושאר על המקרר ,

ליד הטלפון או על הדלת. נכנסתי להתקלח. מים משלושה כיוונים שטפו אותי, כל אחד בתצורה שונה,

אחד זרנוק חזק, כמו כזה של מכבי אש, אחד משפריץ כמו בטפטפה, ואחד

עושה מסאז'. פתאום משב רוח מגבי. אני מסתובב. זו היא. ערומה. הייתי בחדר כושר, אני שמחה שאין לך בעיה להיות לבד בבית.

-

שוב נגלה גופה אלי כמו אתמול בלילה. שדיים לנוח עליהם במידה הנכונה, גוף רזה אבל לא עצמותי, אגן בינוני. המושלמות של החוסר מושלמות, ככה אני אוהב את זה. נהניתי אתמות בלילה, אני הולכת כל בוקר לג'ים, אני רק בהתחלה, רק

שלושה חודשים אני עושה את זה, 4 פעמים בשבוע. אני מבין. תגיד, אולי בא לך להישאר עוד קצת, ראיתי את הזיקפה שלך הבוקר, אבל לא

רציתי להעיר אותך, אז הלכתי לג'ים להוציא אגרסיות וזה רק הכניס בי יותר,

בחיי שלא היה לי אף אחד שירד לי כמו שאתה ירדת לי, אתה וויזרד.

כמות הפעמים שאמרו עלי שאני וויזרד אוראלי היא ככמות הפעמים שאמרו

שיש לי מבטא אמריקאי יחד עם כמות הפעמים שאמרו שאני דומה לעברי

לידר ולרופא הראשי מER.

אממממ, כשאת מנסתחת את זה ככה...

-

כמו שמישהו אחר כתב... אני אוהב נשים.... אני לא אתעכב על כל האהבה שלי, אבל הדבר שאני הכי אוהב בגוף הנשי זה

כשהוא מתאים לי בול. כשבחדירה אני לא מרגיש את עצם האגן (טו סקיני)

וכשאני שם את הראש על החזה, הוא כמו כרית שהוכנה במיוחד בשבילי. את שאר המאפיינים אתם יכולים לקרוא בכל הכתיבה האחרת שלי על הנושא.

הבחורה הזו ידעה את העבודה. היא ידעה  לעשות לי ביד. נשים צריכות ללמוד

איך עושים את זה. רוב הנשים רוצות לגרום לגבר הנאה, אבל אין להן שום חזון

בעניין. היא חיכתה לי יושבת על קצה המיטה והורידה לי את המגבת הלבנה

שעטפה אותי. אני בדרך כלל לא יוצא עם מגבות, הפעם זה היה שונה. האיבר שלי היה בדרך למעלה כבר והיא ידעה שעם עוד מעט עזרה הוא יהיה

שלה. יד ימין החזיקה אותועל כל עוביו זזה פנימה והחוצה במהירות מתאימה

עם תזוזות מעגליות יחד עם כניסה אל פיה החם והרטוב שגירה את קצה

כיפתי שהפכה אדומה. פנימה והחוצה, פה ויד עם משיכה של העור ביד

השנייה אל הכיוון השני כדי ליצור מתיחה וחיכוך יחד עם תפיסה שלשק

האשכים עם כח אבל בעדינות, כמו שלימדתי אותה בלילה קודם. היא תפסה

את הקטע הזה מהר. אני אוהב שתופסים לי ולוחצים עד שאני אומר די.

הוצאתי את פיה ממני, ודחפתי אותה לשכיבה עם רגליים על הרצפה. ירדתי

גם אני על הברכיים ונשכתי אותה קלות באזור הברך. נשיכות קלות שהן

לוחשות יותר מאשר כואבות, הרמתי לה אתרגל שמאל שהייתהצד ימין שלי

וליקקתי מתחת לברך בזמן שהרגל שלה התכופפה שוב ונחה על גבי בעודי יורד

על גב רגלה לכיוון המטה שלה שהיה עדין בשיער, בהיר בצבעו, שיער חלק,

דק ודליל בצורה מגרה. עד למטה לא הגעתי- ננתי לה להתפתל. אווווו אני אוהב שהן מתחננות כשאני

עושה את שלי, משחק מקדים זו טריטוריה להשתפשף בה וכשמגיעים לרמה

מסוימת זה הופך להיות עניין של תחנונים. אתן רוצות הטרפה, ניתן הטרפה,

אין שום בעיה. עברתי אל הרגל השנייה רק שהפעם לא הרמתי את רגלה, אל

השארתי אותה על הרצפה מלקק את פנים הרגל בכיוון המפשעה. היא התרוממה והסתכלה עלי מלמעלה בעודי עסוק ברגלה הימנית וליטפה את

ראשי מלמעלה, עוטפת עם רגלה השמאלית את גבי להצמידני אליה. אני רוצה אותך בתוכי כבר תפסיק. נתתי בה מבט. את יותר מדי טעימה עניתי לה, תסבלי עוד קצת, עכשיו תשכבי ותפתחי

רגליים. אממממ, שליטה שטוב לאבד... טוב. בשני אגודליי פתחתי את שפתיה מקרב את אפי לגראונד זירו. אין כמו ריח

להעלות בי את החשק. היה זה ניחוח של מקלחת  בטעם פסיפלורה ואת גופינו

שטפנו בשמפו שיש רק כאן, שמפו בריח מנטה. אממממ  אמרתי לעצמי,

לטרוף אותה. לשוני נכנסה לתוכה, חמה חמה התחלתי להכניס ולהוציא בזמן שהאצבע

שלימסתובבת שם מעל הדגדגן, החלטתי לתת לו תשומת לב מיוחדת וליקקתי

אותו עוד ועוד. כן כן , תמשיך, זה טוב, אני גומרת, עוד, עם הלשון, כן,  כן, ככה

, עוד עוד, היא לחצה את ראשי לשפתיה התחתונות כשזרם פתאומי נשפרץ

ממנה לתוך פי. טעים, אמרתי. רוצה עוד? כן, עניתי. נשכבתי על המיטה והיא התיישבה מעל ראשי. קירבתי אותו לשפתיה וזרם

חמים וטעים של הנוזל שלה נשפך אל תוך פי שתיתי אותו בחשקה . הפתעות הפתעות אנחנו מגלים היום היא אמרה לי, אני רוצה שתגמור גם. היא הכניסה אותי אליה והתחילה לזוז עלי. תפסתי אותה במתניים והשכבתיאותה על גבה , מרים את רגלה השמאלית

למעלה. לא עברה דקה והייתי לפני גמירה. משחק מקדים ארוך גורם לשפיכה מהירה,

אבל מי אני שאתלונן על משחק של שעה. איפה לגמור שאלתי אותה. על פניי. יצאתי והחזקתי אותו קרוב לפניה משפריץ את כל הזרע הזה עליה, משבועיים

ללא סקס, היה בי המון המון. פתאום היא התקרב אלי כולה רטובה והכניסה

אותו לפיה לגמור את השאר בפנים במציצה אחת ארוכה ומלאת כוונה. את השאר היא אספה עם אצבעה והכניסה לפיה לניקיון סופי. אצבע מלאה בזרע אל תוך פי היא הכניסה כדי שלפחות נהיה שווים. היה מספיק לשנינו שם.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/4/2005 06:57   בקטגוריות אירוטי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)