לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

על מעללי היום שלי


 הגעתי מסיסובים היום. התראיינתי לסרט שיוצא ביוני בארה"ב ואחר כך פגשתי את אחותי. היא שלחה אותי לחנות ספרים יד שניה, הגדולה ביותר שהייתי בה מימיי, בכל הנוגע לכמות הספרים בכל אופן, יצאתי משם עם ארבעה ספרי צילום. כמה הם עלו לי? 17 וחצי דולר. אחד מהם עלה דולר. אחד עלה שלושה דולר. חחח. נפלאים. אחרי זה שוב פגשתי את אחותי. הלכנו להסתובב בחמישית. רצתה לקנות לי ז'קט. חיים קשים. בסוף לא מצאנו, אז קניתי לי תיק גב. קשה. קשה. יצאנו משם היישר ליוניון סקוור. היתה שם הפגנה גדולה. מסתבר שבניו יורק אסור לרכב על אופניים בכביש במבנה שליותר משני רוכבים. ברגע שזה קורה זו עילה למעצר ולהחרמת האופניים. היום זה קרה ופתאום היתה שם הפגנה רבתי. בישראל לא היו מרימים גבה. צילמתי גם צילמתי. עם הישנה. לסאבווי נכנסתי ועליתי על שלוש רכבות בשני דולר בלבד. היא היתה עם מעיל ורוד. בלונדינית חמודה, עשיתי לה עיניים והיא חייכה אלי במבוכה. לא הוצאתי מילה אבל היא נכנסה אחריי לסאב. נעמדתי לידה. את צלמת? כן. איזה יש לך? 20D (הרבה יותר טוב משלי, של קנון, י.ב) קיבלתי אותה לפני שבוע. אווו, מה את אומרת, את קוני שלי קיבלתי אתמול. אוווו האו נייס... רציתי לשאול אותה מה היא עושה היום בערב... אני עוד מעט יותר להתנסות ולתהות על המצלמה שלי בצילום לילה. גם רציתי להזמין אותה לרוקי. (יש היום רוקי בווילג'). זה לא קרה. הרכבת עצרה ב103. שיט, זו התחנה שלי, אני חייב לרדת (לא הייתי חייב, יכולתי לרדת עוד תחנה ולהמשיך לדבר איתה). זה בסדר... מחר קנה עוד אבוקדו. זה היוניון סקוור. חלק ממנו. העדשה שלי לא היתה רחבה מספיק כדי לקלוט הכל. לא נורא. מחר.אולי

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/4/2005 21:27   בקטגוריות ניו יורק  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)