לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

במקומך הייתי מתכופף


אחת עשרה בלילה ועשר דקות.
ללכת לרוקי או לא ללכת לרוקי.
לצאת מהבית או לא לצאת מהבית

אפילו הרכבתי את עדשת הTELE החדשה שלי על המצלמה שכבר עומדת על החצובה החדשה.
ללכת או לא ללכת?
רק אתמול ראיתי את הסרט הזה שוב פ'ם
טוב, אבל הבייב הזו מאתמול תהיה שם שוב היום.
המממ
צריך למצוא סיבה  מספיק טובה ללכת, בכל זאת, קר בחוץ ורטוב
אבל אני אחזור בשלוש וחצי הביתה וכל מחר אהיה עייף....
אבל חייבים....
לא, אבל כן, לא, אבל אנשים חדשים ובחורות מחרמנות, לא

אוף

כבר 11 ורבע
אחליט ברגע האחרון

הודעות:

1- ניסיתי את בן דובר- הוא לא עושה לי את זה.
2- קניתי לך מתנה רק את לא יודעת מזה
3- מצאתי חוברת מדליקה וחשבתי עליך
4- שתי נשים שאני יודע שהן לא בשבילי לבסוף
5- יחסים מיניים- האם בזה זה יגמר?
6- עבר עלי שבוע קשה אני חייב להודות, אני שמח שהוא נגמר
7- מחר- סנטרל פארק.
8- מחרתיים- יאכטה
9- שלישי- נראה כבר... חייבים לראיין אותם, אעשה את זה כשאני פה.

10- הולך להיות לי פוסט על הרס עצמי


יותר מדי אנשים רוצים להתפרסם ולקבל שכר רעב על פרי עטם, להיות עניים ומפורסמים.
ממש מיותר להכנס לדברים שלא מקדמים הלאה, גם אם השכר נמוך.
בנייה היא דבר חשוב, גם אם לא מקבלים עליה כסף.
בעיקר היום.
אתם בטח לא תבינו על מה דיברתי. זה תמיד ככה.
אולי אתם צריכים בנד-אייד

נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/5/2005 06:09   בקטגוריות ניו יורק  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)