לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

the things you know


הנה העניין:
אין לי עם מי להיות ביום העצמאות ועכשיו הבנתי את זה.

היא התקשרה. היא התקשרה ודיברנו בדיוק שעתיים וארבעים דקות.
זה התחיל עם לתקשר את העצבים שלי ונמשך לשיחות אחרות, מגוונות
ואז, ואז שאלתי אותה אם היא בנאדם חם
ואז היא אמרה את האמת לפנים: אם תשאל את אמא שלי היא תגיד שלא, אבל אם תשאל את חברות שלי יש שיגידו שאני הכי חמה.

ברור שהיא לא אדם חם... אם אתם חייבים את התרגום בגוף הסרט.


ואז שאלתי אותה אם היא רוצה לבלות ביחד ביום העצמאות.
ואז היא אמרה שהיא לא יודעת. (תשובה לא נכונה)
כי היא הוזמנה כבר מזמן למסיבה הזאת של חבר טוב שלה.
אז שאלתי אותה אם היא רוצה לבלות שם ביחד.
אז היא שוב אמרה: אני לא יודעת. (יואו נו)
אז שאלתי: את רוצה לברר?
אז היא אמרה: כשיגיע יום העצמאות. (אני ממש לא הולך לחכות עד אז)

העניין בלסדר את המציאות כדי שתתאים לסיפור זה שחייבים להסתיר פרטים ולשנות אותם.
העניין פה, שזו השיחה, בלי שינויים, וזו בעיה
כי פתאום הבנתי שאין לי עם מי להיות ביום העצמאות ועוד משהו
שאלתי אותה מתי היא ישנה עם מישהו בפעם האחרונה (כמו ללכת לישון איתו ולקום איתו בבוקר)
"שנים", היא ענתה לי.
"זה מדאיג, מהכיוון שלי" אמרתי לה
(תרגום בגוף הסרט) זה מדאיג להכיר מישהו שלא הרשה לעצמו לישון עם מישהו אחר, כי היא מקדשת את הבקרים שלה עד כדי כך שזה פשוט מדאיג מדי ואני לא רוצה להכנס לזה כי זה ראש בריא למיטה של ראש דשא.

ואז בערך באמצע השיחה היא ממש אומרת לי : אתה ממש אישה.
ואז התחלנו לדבר על מגדר, שכמובן הייתי צריך להסביר לה מה זה והכל.
בועה.
היא קראה לי אשה. ואז אמרתי לה שאני מגלה וחוקר וחוגג את הצד הזה שבי ואז היא אמרה שהיא חוקרת את הצד הגברי שבה ושאלה אם אפשר להחיל את המושג מטרוסקסואליות גם על זה.
אמרתי לה שאני לא יודע.

הדברים שאתה, יודע שלא יכולים לקרות.
הדברים שאתה יודע, שאין מה לעשות שם.
הדברים שאתה יודע, אתה יודע שתתן לזה סיכוי למרות זאת.
דברים שאתה יודע, אתה מוכר את עצמך כדי לקבל קצת אהבה בסופו של דבר.
אתה יודע, אתה יודע שתרגיש אחרת כשיגעו שפתיך באלה שלה
אתה יודע, שהחיוך שלה, כשהיא כזאת סקסית, זה שווה את זה.
אתה יודע שזה זמני ושזה יעבור, אתה לוקח את הסיכון
גאד דמאיט.


בספר קראתי שלהגיד "אני לא יכול להרשות את זה לעצמי" מנוון את המוח ואילו להגיד "איך אני יכול להרשות את זה לעצמי" גורם למוח להתחיל לחשוב.
מקודם אמרתי שאין לי עם מי להיות. אולי במקום זה אני יכול להגיד איך אני מוצא לעצמי עם מי להיות ומה לעשות שיגרום למוח שלי לעבוד.


:)) הוא כבר התחיל, זה עבד. עכשיו נמשיך.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/5/2005 02:45   בקטגוריות יומן  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)