לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

למרות הכתיבה- חזון למועד



האמת שהרצונות שלי מתגשמים.
האמת שהפנטזיות הגדולות שלי תמיד מתחילות בקטן. קטנות כאלה, של "מתישהו" שהופכות להיות "בבוא היום", שהופכות ל"תוך זמן קצר", שהופכות ל"איך אני גורם לדברים לקרות".
הנה עד לפני כמה חודשים התלבטתי בנוגע לתואר שני ורציתי גם רציתי. כל זה התחיל בגלל האמירה שלי במגדר והעבודה שלי על מודיעין. ואז פתאום התחלתי לצלם וראיתי כי טוב וראיתי כי אדרנלין וראיתי כי כסף וראיתי כי אושר וראיתי כי יש לי את זה וראיתי כי טוב.

רעות ביטאה את זה טוב יותר ממני כשאמרה שנמאס לה ללמוד, שהיא אוהבת את העבודה שלה והיא רוצה פשוט לעבוד. וכמו מילותיי הן אלה שיצאו מפיה, כך אני חושב כבר חודשים מספר.

למרות כל הכתיבה שלי לאחרונה, העצב, תחושת הבדידות, החלומות קיבלתי איזושהי פרספקטיבה וחזון למועד.
האמת שהרצונות שלי מתגשמים.
אני יודע שהדברים שאני רוצה שיקרו לי קורים. אני יודע את זה בעיקר כי אני כותב פה את הרצונות שלי לפני כולם,&nbsp;ולפניי. אני כותב ואז חוזר אחורה ורואה כי טוב.

בפוסט הקודם שלי הלכתי לישון מוקדם. הלכתי לישון וישנתי עד הבוקר מוקדם. ישנתי טוב ופחות טוב, אבל ישנתי עמוק.
חלמתי את האחיין שלי, בבית הקודם שלי, ברחוב הנצח. הוא בן שנה, על אופנוע קטנטן לילדים וחוצה את הכביש באופנוע שלו ומשאית מגיחה, אבל הוא חוצה את הכביש בשניה האחרונה, יורד מהאופנוע והוא כבר עומד (הוא כבר עומד) ואני מרים אותו ומחבק אותו באהבה גדולה והוא מסתכל עלי ואני רואה את פניו בחלום בדיוק כפי שהם במציאות ואני כולי אושר.

למרות כל הכתיבה- רואה כי טוב, אני יודע שאני אתגשם בחיי. מה שנותר הוא לממש, והרי את זה אני יודע כבר חמש שנים תמימות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/5/2005 09:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)