לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

צבעים אמיתיים


זה היום הראשון שלי בבית בלי לימודים ובלי צבא מזה שבוע ומשהו שעשיתי בחוץ.
היום אעביר את היום בבית, ואשן בבית, ואצא לבלות בחוץ, כמו שצריך לקרות.
חבר שלי מופיע ואני הולך לראות אותו.
בינתיים שידרגתי את המערכות על המחשב שלי, שממתי לי חומת אש ושאר מחסומים בתוקף מתקפת טרויה האופנתית בימינו.


בנוסף שידרגתי גם את אוצר השירים שלי וכעת הוא כולל כבר כמה עשרות שירים ופלייליסט מנצח:
אביתר בנאי- הזאב והאילה
סינדי לאופר- true colors
פורינר- cold as ice
מירי מסיקה- לשם
עברי לידר- ניסים
אריק סיני- מכור
שאדה- king of sorrow

הכנתי לי גם אוכל טוב לשם שינוי. אני חושב שאני צריך להיות נזיר. רק כשאני מתבודד לעצמי או עובד במטלות אני מקבל את העושר שלי בצורה של מחשבות טהורות. אסימונים אסימונים.

סינדי לאופר נוגעת בי עמוקות.בצבעים חמים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2005 15:22   בקטגוריות חסד והתגלות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)