לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2005

מטרוסקסואליות- מתחילה בפנים- נספח ראשוני (חלק אחרון בהחלט)


באקט של רגע לבשתי היום את החצאית שלי היום לבצפר.
לבשתי אותה על הג'ינס שלי. אחר כך בדקתי בלי ג'ינס.
החזרתי את הג'ינס- הוא הרחיב לי את המותן וגרם לי להרגיש טוב יותר עם עצמי.
בלי "המותן הנוסף" המותן שלי צר ונראה "נשי" מדי בחצאית, דבר שלא היה לטעמי.
באמירה שלי במגדר, לפניה ואחריה, לא חשבתי שאעז לבוא לאוניברסיטה עם החצאית שלי.
היום באקט של רגע, יומיים לפני סיום הלימודים הפתעתי את עצמי.

אני אוהב לחוות תחושות. אני אוהב להטביל את עצמי בהן, לפתוח את האזניים, לאמץ את העיניים ולהריח את מחשבותיי תוך כדי הסתכלות על מבטיהם התמהים/מתפעלים של אחרים.

בעבודתי על ההגדרה של מטרוסקסואליות גרסתי שרמת הביקורת באוניברסיטה תהיה גבוהה יותר מאשר "בחוץ". היום להפתעתי גיליתי כי טעיתי בכך שלא הנחתי אפילו שרמת הביקורת באוניברסיטה תהא בממוצע שלה זהה לזו שקיבלתי בחוץ.
ההנחה שלי התבססה על המחשבה הראשונית בנוגע לסוג האנשים שנמצאים באוניברסיטה. סוג מסויים מאד.
היה ראוי לחשוב על כך קודם. הופתעתי מכך שפספסתי את המחשבה קודם.

מסקנות להמשך (כתיבה):
1- תחושות קשורות לבגד אותו אנו לובשים- - הבגדים מבנים את תחושותינו העצמיות- - הזהות העצמית שלנו נבנית בתוך עולם בו הבגדים הם שחקן עיקרי כמו שאר השחקנים. יותר ממה שניתן לחשוב מלכתחילה.
2- נשים כופות על עצמן דיאלקטיקה של חשיפה מול הסתרה. הדבר מתקיים בד בבד עם בושה. נשים מעצבות את אישיותן עם שחקנים מרכזיים כגון: הצורך להסתיר את עצמן (מבושה), הרצון לחשוף את עצמן (לחץ חברתי, שלא לומר אלימות סימבולית נוסח בורדייה)- וככה, ברווחים בין כל השחקנים האלה, ועוד שלא מניתי פה את כולם, מתעצבת דמותה של אישה.
**לדבר על העיצוב הגברי זה לא רלוונטי כרגע. אבל יש לכך משמעות בכל הנוגע לגבר המטרוסקסואל.

לשאר העבודה על הגדרת מטרוסקסואליות- קליק
(הגדרת דיאלקטיקה (להמונים): ניגודים, משיכה לשני הכיוונים באותו זמן, יוצר בילבול, משהו כמו <ּּּ @ ּּּ>)

נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/5/2005 14:05   בקטגוריות האמירה במגדר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)