לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

ועכשיו אחרי הפוסט ההוא


שאלון כיייפייייייייייייייייייי
שיער: חוםעם שאריות בלונד- הולך לרדת לטובת תספורת סקסית אז או קרחת
עיניים: חומות.
גובה: 1.90
משקל: 82
סגנון
לבוש: מהמם, סביר, בסדר, הכל הולך
איפור: רק בפורים
מוזיקה: קונה רק דיסקים של סטינג- חוצמזה, מוריד את כל השאר
הדבר האחרון ש...
קניתי: ארוחת צהריים
עשיתי: השאלון הזה ופוסט
קראתי: על אנגליה במאה ה- 18
מועדון או מסיבה פרטית: מסיבה פרטית.
קפה או תה: תה, ארל גרי, חם.
חתולים או כלבים: כלב קטן עם הרבה בשר ואף פחוס
עט או עיפרון: עט, אבל עם גריפ ונובע- חוצמזה שהלפטופ שלי בולע הכל
קולה או פפסי: קולה
גפרורים או מצית: תודה לא מעשן
טלויזיה: בישול, ארכיטקטורה , מדע בדיוני, מדע, חלל, חדשות
דברים אהובים:
אוכל: להכין רוטב לספגטי
שתיה: מים, אלכוהול, קולה
צבע: צבעים רכים
אלבום: קולדפליי הראשון, קארדיגנס הראשון, וההופעה חיה האחרונה של סטינג
נעליים: ספורט וחומות ליציאה
אתר: וואלה!
שיר: אין משהו קבוע, יש הרבה יפים
ירק: סלט
פרי: גויאבה
האם אתה...
מעשן: לא.
סמים: לא (!)
ישן עם חיות פרווה: לא
מנגן: לא... אבל יש לי שמיעה מוזיקלית שחבל"ז
מאמין שיש יצורים על כוכבים אחרים: לא חד משמעי לגבי זה
קורא עיתון: כן, בסופ"ש
מאמין בניסים: לפעמים כן ולפעמים לא
חושב שאני סובלני: כן.
רואה בשוטרים חברים או אויבים: חברים
מאמין בקסמים: לא
מתפלל: לא
מבקר בבית כנסת:לעיתים רחוקות (יום כיפור(
מאמין באסטרולוגיה: קצת
מתכנן ללמוד באוניברסיטה: לומד... שנה ב
מדבר עם זרים שמתחילים לדבר איתי באייסי: כן,
לובש כובעים: כן
שונא את עצמי: לא
מביע משאלות מול כוכבים נופלים: לא
אוהב את כתב היד שלי: כן
נותן אמון בקלות: כן, אבל קשוב מאד
אוהב לטייל בגשם: כן
אוהב ציניות: לפעמים...
מתנשק עם עיניים עצומות: כן
ידידים הומוסקסואלים: כן...
חיות מחמד: אין
פירסינג/קעקועים: בפופיק, והיה לי אחד באף
בת זוג: עוד לא
חברה הכי טובה: נורית
נשיקה ראשונה: כתה ח'
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/10/2003 23:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)