לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

מוקי, ההתנתקות, הדמוקרטיה ואנחנו


בבוקר יום הסטודנט או יום קודם התייצבו 3 נערות במשרד ההסברה של אגודת הסטודנטים וצעקו חמאס על כך שמוקי, שדיבר שררה במתנחלים צריך "לא להופיע" כי הוא פגע ברגשות ציבור מסוים.
יצויין כי הילדות אינן מתנחלות אלא מהרצליה ונתניה, ועדיין נראו כמתנחלות טובות ותמימות.
הן אמרו שנפגעו ושעל האגודה להוריד את הזמר מלוח המופעים לאלתר.

תשובת המשרד היתה כי א- לא הוא בוחר את האומנים. ב- (גם לו היה בוחר) לא היה מוריד את האומן כי זכותו להביע את דעתו  בדרך שבה הוא עושה את זה. ג- היתממות מצד המתלוננות על כך שעל דיבורים כאלה (לדוגמה) נגד ערבים לא שומעים אותם. ד- זמר כדוגמת אריאל זילבר המוערך מאד אך הגזען עוד יותר (וההומופוב)הינה דוגמה טובה ל"אי סתימת פיות" מצד האגודה.
לא יעלה על הדעת להוריד זמר בשל נטיותיו הפוליטיות. האומן מתאים, אהוד ומקובל בקרב אנשי האוניברסיטה.

מוזר בעיניי המצב בו אנשי היסמ "שוברים ידיים ורגליים" של סטודנטים (ע"ע אירועי מרץ ו- ע"ע אירועי קמרה אובסקורה) ובאותו זמן בצורה פושעת ממש מלטפים את חוסמי הכבישים, מדביקי המנעולים, מאיימי נעילת המדינה.

בעוד אני מסכים עם דעתו של אחד מידיעות שכתב שמשטרת מיחשוב היא רעיון רע, אני מסכים עם הרעיון של אחד משרי הממשלה כי "משטרה עירונית" היא דבר רצוי. אמנם, ישובים בהם יש כסף יזכו למשטרה טובה יותר וישובים עניים יזכו למשטרה טובה פחות, אם בכלל, אך עם זאת- במקרה זה לדעתי, טוב המועט מן הלא כלום.

בנוסף לזה, שמו של רודולף ג'וליאני, ראש עריית ניו יורק במיל' (9/11) עולה שוב ושוב כמודל לטיפול באלימות. אני מחזיק מהמודל שלו רבות. זה גם הזכיר לי את אותו יום חמישי בטירונות של שנת 98, אותו סרס"פ שאיים עלינו שעל כל פאק נקבל בום ועל כן "פאק-בום, פאק-בום"- אני מסכים עם הגישה הזו, וחושב שעלינו להיות יראיי חוק יותר ממה שהננו, אך אני סקפטי לגבי הביצוע הישראלי של הדבר. במקרה שלנו אנחנו צריכים לחזור למודל היהודי (לשם שינוי) של נעשה ונשמע כי הדרך בה אנו פועלים פועלת בעוכרינו.
קחו למשל מקרה שקרה בעבר- עלתה הצעה להחרים מכוניות שנהגיהן נהגו בשכרות. מי התנגד? משרד המשפטים. למה? כי "מה המכונית אשמה שהנהג (שיכול להיות לא בעל הרכב) היה שיכור?". זו תשובת חלם.

משטרה נוספת (תנועה, ירוקה ועוד) לא תביא עלינו עוד בטחון.
אחריות מצידינו, ברמה של "מה אני יכול לעשות למען..." כן תעשה הבדל.

ועוד דבר על המתנחלים- מקרה חיים יבין. לא להעיף. לחבק. הוא קיבל ביצים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/6/2005 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)