לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

B Point


לזוז אני לא יכול
התמוטטתי במיטה אחרי המבחן היום ואחרי שחתמתי על החוזה הראשון שלי.
לא היתה לה בעיה עם התמונות שלי, רק שארכיטקטורה יש לה מספיק.
היא לא היתה ממוקדת בפגישה הראשונה איתי. היא לקחת הרבה תמונות של דברים אחרים.

 

נעמדתי היום אחרי הפגישה איתה, שהיתה מעין דלת- דרך מעבר, אולי אחרי המבחן הזה - שאני יודע שמהיום אני אדם מבוגר. אני חושב שזה כשהאח שלה אמר לי שאני פרילנס. החיבור שאני כבר ידעתי אותו למס הכנסה סילק אותי מעולם הילדים.

 

התמוטטתי על המיטה שלי וחלמתי חלומות. מרוב שהיא טחנה לי את הראש עם שלושה ארבעה צלמים ועשתה לי עליהם הרצאה שממש שיעממה אותי חלמתי על אחד מהם, ששמו שונה בחלום. היתה לו מצלמת קוני כמו שלי, רק שהעדשה שלו היתה בערך שלוש פעמים השדיים של פמלה אנדרסון ברוחב. ביקשתי ממנו לראות אותה והוא התעלם, אז המשכתי להסתכל בלוקיישן שהם יצרו שם באוניברסיטה. פתאום עם הגב אלי הוא אמר לי שאחר כך כשהם יסיימו הוא יתן לי לנקות את העדשה אם אני אשאר ואז אוכל להסתכל כמה שאני רוצה. שאלתי מתי זה יקרה, אז הוא אמר שבסביבות עשר. אמרתי שאני לא יודע אם אני אשאר עד אז אבל בחלומי כבר ראיתי מה עושים בלוקיישן הצלמים מקצועיים וכל הפרופסמנים. הוא הציע לי להיות עוזר צלם ואז הציג את עצמו.

 

יש לי עכשיו חודש. אני חוזר ללמוד מוקדם מהצפוי. השאלה היא מה אני אעשה בחודש הזה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/6/2005 19:13   בקטגוריות יומן  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)