לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

מתחת לאף


מפחיד אותי. אבל אני יודע שאני מפחד רק כי אני לא בפעולה.
מי שמאומן יודע שכשפועלים בחיים, לא נעצרים לחשוב על הפחדים. פשוט פועלים.

היום עשיתי מבחן ראשון. היום גם גיליתי שחסרות לי ארבע שעות. קורס קיץ. כן.
היום גם חתמתי את החוזה הראשון שלי. כן. היום גם הבנתי שאני אצטרך עוד כמה חוזים כאלה ושהכסף שיגיע לי משם כמו יפול עלי מהשמיים. אל לי לצפות לו וליותר מדי ממנו, אני אצטרך עוד חוזים כמותו.

מצאתי היום פורום חדש באינטרנט. על מאמנים. נכנסתי, עניין אותי. צורת הדיבור שם נשמעת לי תמימה, אבל האנשים הם כבר העובדים- יש לי מה ללמוד שם.

אני עומד בפני חיי, אין לי מסגרת ואני צריך לדחוף כדי לא לשכוח את עצמי.
אני גם נכנס לתקופה לימינלית. הקורס הזה מזיין לי את התכניות של החופש הגדול. או שלא. זה מה שאני אחליט שזה מה שיהיה. ככה היה גם בכתה י"ב כשהבנתי שאני הולך לעשות הרבה כסף. בכתה י"ב עשיתי כל כך הרבה כסף ודברים משוגעים; גם למדתי, גם עבדתי, גם חייתי את העיר הגדולה, גם גיליתי את הים וגם חגגתי את חיי כמו שמעולם לא. איזו שנה זו היתה.
זה אפשרי.

מחשבות של איך אכיר אנשים חדשים עלו לי הלילה במוחי. הרגעתי את עצמי. אתה לא צריך בריכה של אנשים מסביבך, אתה צריך מעט אנשים לעתים קרובות. כרגיל, אתה תמצא. תסתכל מתחת לאף, הן בדרך כלל שם
נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/6/2005 01:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)