לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

תשובות לשאלון השבועי


כיצד היית מגדירה את סגנון הלבוש שלך?
אני אוהב להתלבש בסגנון החתול שמיל.
לפעמים אני אוהב לתלבש כמו טיפ טיפ מהקטקטים

היכן את עורכת את קניות האופנה שלך (איפור, בגדים, נעליים, כובעים, תיקים וכו’)?
את האיפור אני קונה רק במבצעים של הסופרפארם
את הנעלי עקב אני קונה רק בנווה שאנן
את הז'אקטים אני קונה בסאקס 5 אווניו
את הפודרה אגב אני קונה בחנות של אביתר

אלו נעליים אהובות עלייך ביותר?
נעלי בוקרים. אני אוהב את הגלגלת מאחורה

אלו פריטים לעולם לא תלבשי, כשאת יוצאת החוצה?
אני אף פעם לא מעז לצאת עם הצעיף נוצות שלי, למרות שהוא מאמם

מי מממן את כל קניות הבגדים שלך (אבא, חבר, בעל, את)?
אבא, אין כמו אבא
רוטווילר שכמוהו, לפעמים בא לי לתת לו ביס

האם "ירשת" חלק מהבגדים שלך, או שאר פריטי לבוש, מאחות גדולה או אמא?
כן, כל הבגדים שלי ירושה מהחנות של ויצו ברח' האצ"ל 60 .
מה לא עושים בשביל נשים אחיות במצוקה.

מה, לדעתך, יהיה סגנון האופנה הבא?
אני חושב שהסגנון הבא יהיה רטרו, אתם תראו, כל מה שלבשו בשנות הששים שבעים יחזור.


נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/6/2005 19:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)