לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

מוסר השכל


העולם היום דורש ממך כישורים בכל מיני תחומים. לא מספיק שתהיה מושקע בתחום אחד.
אני למשל יודע מעט על הרבה.
יש כאלה שיודעים המון בתחום מסוים.
אתמול בלילה הבנתי שאני לא לוקח אחריות בתחומים שאני אוהב.
כמו למשל לבנות אתרים. בניית אתרים כמשל.
הנה כבר בניתי כמה אתרים, אבל אני תמיד נתקל במצוקה שבה אני זקוק למישהו אחר כדי שיעזור לי וזה תמיד מראה לי כמה אני חסר אונים בתחומים מסויימים.

שאלו חכם סיני "תגיד, כמה זמן לוקח ללמוד סינית על בוריה? ככה, טוב טוב?"
פתח החכם הסיני את פיו, מילמל כמה אימרות חוכמה ואמר "חמש שנים".
הלכו ושאלו פרופסור סיני באוניברסיטה, אחד כזה שמלמד דקדוק ואוצר מילים וכל הווג'אראס "כמה זמן לוקח ללמוד סינית על בוריה?". חשב חשב, וענה "שעתיים".
הלכו החוקרים לסטודנט בטכניון: "כמה זמן לוקח ללמוד סינית על בוריה"?
"מתי המבחן?"

אתמול הבנתי שהשאלה את חבר שלי- כמה זמן לוקח ללמוד שפה זו או אחרת, היא מטומטמת ושאני צריך לקחת אחריות וללמד את עצמי את השפות האלה למרות שאני לא אוהב ללמוד לבד. הכל הכל בסופו של דבר הצדקה לחוסר הצלחות שלי בחיים. בסופו של דבר זה יפתח לי אופציות נוספות לכסף. זה יפתח לי דלתות חדשות.
אני כבר יודע איך זה כשזה לא ככה: אני מסתכל בעיתונים, רואה שיש כל מיני עבודות שהייתי רוצה לעשות ופוף- הן סגורות בפניי.

מוסר השכל!
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/6/2005 10:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)