לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

קפטן'ס לוג, סאפלאמנטל


היום שלי התחיל לגמרי מגניב.
אחר כך קצת נמרחתי
את אחר הצהריים העברתי לעניין אני חושב. אני חוזר לסוג של מסלול.

11 ועשרים בלילה שיחת טלפון נעימה לאללה. יופי.

לילה, כולם ישנים, רק אני והקאזה שלי מורידים שירים בטירוף, להשלים חוסרים
אייהו מזל זה שהשתדרג לי החיבור בפחות כסף ממקודם. ישתבח שמו.
קאזה, דבר נפלא. ותודה ליסי ולכריס על העזרה בשירים, בלעדיהן לא הייתי מגיע להיכן זאני היום

מחר יום ארוך. נשב נלמד, ניקח הכסף, נשוב ללמוד, נקיים שיחת ההשלמה, נשוב ללמוד, נצלם אך מעט לפי התחייבותי, נשוב ללמוד, נעשה טלפונים כמעה לאנשים הנכונים ובערב- נצא נבלה. יהיה כיף.

או כך יבוא היום למחרת. נתעורר עם שעון מוקדם. או אז תקפוץ לי התזכורת, אני אחייך, אתה בן 25 אני אומר לעצמי, אשוב ואחייך. התכנונים- ללמוד. בלילה כבר נראה.

או כך יגיע יום שישי. זה שלפני שבת המלכה. נכין החלב, נכין העוגיות, נכין הפטיפון, נכין כמה נרות, נרקום לנו זר על ראשינו, נשב במרכז- - ונחייך.

ויהי ערב, ויהי בוקר יום אחד.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/6/2005 01:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)