לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

קפטן'ס לוג אחת ועשרה


שעתיים של לימודים. סיכום צפוף ויפה של 11 עמודים בעמוד וחצי ואני מאד מאושר.
יש לי כמה ימים עוד ללמוד למועד המיוחד ואני לא מתכוון לפקשש את זה.
עד יום שלישי הבא של המבחן יש לי לפחות סשן אחד של צילומים, אולי שניים. יש לי יומולדת. יש לי לצאת. יש לי להיפגש. יש לי עוד יומולדת להיות בה ולהנות ובעיקר יש לי לחרוש. אה כן- ולהכין את הצוות שלי.

אתמול נודע לי שלא קיבלתי את העבודה. רוחי נפלה מעט אז. אבל אז צץ לי משפט בראש: האנשים המצליחים חייבים להיכשל קודם.

למה אני כותב את הדברים האלה עכשיו באמצע הלמידה אתם שואלים. התשובה היא שאני בהפסקה. הגעתי לרמה גבוהה של ריכוז ואז פתאום חשתי שהלב שלי נרגע - כלומר שרגע או שניים קודם, בלי לשים לב, הייתי "אקטיבי" יותר, כנראה ברגליים (קורה כשעצבניים או כשמצפים). החלטתי להתייחס לזה כאינדיקטור שמצביע על צורך בהפסקה.

הייתי מת עכשיו להעלות כמה צילומים שלקחתי היום. יש לי את כל המכשירים לכך. הדבר היחידי שחסר הוא תוכנה שתקטין את התמונות. בכל זאת, רזולוציה של 3008X2000. אם אתם שואלים, 2.5 מגה לתמונה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/6/2005 13:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)