לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

כל האקסיות


תחילה שיר- אלהים שלי, רציתי שתדע, חלום שחלמתי הלילה במיטה, ובחלום ראיתי מלאך...

היומולדת שלי היה שמח. הוא היה שמח על אף שאני יודע שפיספסתי יום לימודים חשוב ושאין לי כל כך דרך להשלים את השעות החסרות אלא אם לא אלך מחר למסיבה. אופציה לשקול.

אפילו החבר שנושן שלי התקשר, בכלל שכחתי שהוא היה אמור לבוא, מסכן, סיים מאוחר, לא נורא. האמת שכשאני מרגיש כמו שהרגשתי אתמול נדיבות נשפכת ממני, אני צריך לדאוג להיות נדיב יותר גם בזמנים אחרים.

טלפון אחר הפתיע אותי. הקול הפתיע אותי עוד יותר. לזכור, אבל לשים בצד.

זה דווקא טוב שלא דיברנו בלילה, ידרש פיצוי אחר כך. תודה לאל על פיצויים קטנים כמו אלה:)

אני חושב שיהיה  מצויין, אני חושב בטוח שיהיה מצויין. המוזיקה תעבוד היום, הטכנולוגיה תעבוד. אם יש משהו שיעבוד היום זו הטכנולוגיה. טוב, היא עובדת כבר שנים, היום אני אגיד עליה תודה לחבר שלי, הגיע הזמן שידע.

אני חושב על תוֹם הרבה פעמים. כשאנשים הם תמימים הם עונים על שאלות. אולי תמימים אינה המילה המדויקת. תמים, זכים יצליחו יותר. בעוד שאני התביישתי בדבריי, בעברי, בקשריי כשהיו שואלים.  כן, זה היה פצע. נדרתי נדר להחלימו. עד עתה זה עוד קיים, אני עובד עליו בכח כשצריך כדי לכופף אותו ממני ולחזור לתומתי. עולים לי רגשות אשמה על דברים שהיו לי, דבר שכל שנותיי לא היה לי. כל האקסיות שלי... נשאלתי. לא, לא כולן. חלקן. ואז חייכתי.

לא כולם קנאים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/6/2005 07:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)