לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005


בסוף השבוע הזה... הוטרדתי.
זו היתה הפעם הראשונה שבה הוטרדתי ע"י אישה.
זו גם הפעם הראשונה שאני מצליח לדבר על זה ככה.
הטרדה וכל המתלווה אליה גובל בפחד ובשיתוק נוראי.

למזלי, אחד הדברים המדהימים היותר שקיבלתי שם היה האבחנה של "ההצגה שלי".
זה החזיר אותי למישהי אחרת. וזה החזיר אותי לתיכון. וזה החזיר אותי לכדורסל. בכולם חוויתי את זה בעבר שלי.

יכולתי פתאום לעשות הפרדה בין מה שקרה לבין הפרשנות שאני מוסיף לזה.
ועשיתי.
נתתי לעצי את הזמן ... זה לקח לי 20 דקות בערך. סגרתי את עצמי בחדר, התחלתי בבכי, נשכבתי על הרצפה, המשכתי לפלוט, ולשאול את עצמי מה קורה לי ואז ההבחנה התחילה לעבוד עלי.
פתאום לא יכולתי להמשיך בהצגה שלי. כן- משהו קרה לי, משהו שהשפיע וישפיע עלי רגשית- אבל שיתוק הוא חלק מההצגה שלי, שיתוק ופחד, ובני אדם, ואני אומר את זה בקול רם- בני אדם לא צריכים ולא חייבים לסחוב איתם את העבר שלהם. גם אם הוא קרה לפני 5 דקות.

אחרי שהיא הלכה היא חזרה שוב... ראיתי אותה אחרי חצי שעה.
נכנסתי לחדר והייתי משותק שם. ביקשתי מהמנהלת שלי שתבקש ממנה ללכת.
היא הלכה וחזרה אלי ואמרה שהיא מבקשת להתנצל והציעה לבוא איתי.
ישבתי על הכסא מולה כמו נכה.
היא אמרה את מה שאמרה ואני אמרתי שאני מקבל את ההתנצלות שלה.
זה לא אומר שסלחתי לה.
אחרי זה המנהלת שלי חזרה ואמרה לי שאחרי שהלכתי היא שאלה אותה אם היא יכולה לכפות עלי את ההחזרה שלה. ברור שלא.
אפס סובלנות להטרדה. אפס.

שלם?
אני לא יודע.
זה קטע מתמשך של לקלוט, לחוות, ולרדת מזה, כל פעם מחדש.


אחריות מתחילה עם הנכונות להיות גורם בעניין .


להיות אחראי מתחיל עם הנכונות  להתמודד עם נקודת המבט: "אתם יוצרים את מה שאתם עושים, את מה שיש לכם ואת מי שאתם". זוהי לא אמת. זאת עמדה. זהו מקום לחיות מתוכו.



אף אחד לא יכול לגרום לכם להיות אחראים, ואף אחד לא יכול לכפות אחריות על אדם אחר.
זהו חסד שאתם נותנים לעצמכם- זהו הקשר מעצים שמשאיר אתכם עם אמירה לגבי החיים.
בסופו של דבר זהו הקשר שמתוכו אתם בוחרים לחיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/6/2005 15:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)