לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

הערות על המצב


1- אני מאד שמח אם הדיווחים על שוטרים שפתחו את הצירים בכח נכונים. הגיע הזמן באמת שהמתנחלים יקלטו שהעם אולי איתם בנפשו, אבל הוא לא איתם כשהם חוליגנים חסרי אחריות ששולחים את ילדיהם לעצור את נתיבי איילון.
הרי לא יעלה על הדעת שסטודנטים יחטפו מכות וחוליגנים לא. הלא כן?

2- בא לי פופקורן וסקס. סקס זה עניין של בקשה יפה. פופקורן זה עניין של כסף. כרגע אין לי אף אחד משניהם... אולי בגלל השעה... אבל מחר.. מחר יום חדש.

3- כל פעם מחדש אני נתקל בדילמה, האם לכתוב את מה שיש לי לכתוב או לא. התחושה שעוקבות אחריי לא עוזבת אותי. עוד אומר את מה שיש לי להגיד.

4- בימים האחרונים... אני אוהב את מי שאני. גם אחרים אוהבים את מי שאני. אני מביא לידי ביטוי את מה שתמיד אמרתי בלב שאני רוצה להיות וזה עובד. אוטנטיות חדשה כזו, שלא מסתירה דברים מביכים אלא מעלה ומשתפת את עצמה עם האחר והאחרת, זה מדהים כמה זה עובד.

5- כתבתי היום 450 מילה. שלחתי את זה. אף אחד לא פירסם. ניחא. אני אביא את זה לכאן.

6- בענייני הפוסט הקודם- קיראו את 4 הנ"ל. גם הבנתי שאני צריך עוד אימון רב בהבחנה "ההצגה שלי". יש שם דברים שעדיין אינם נהירים לי כמו מהי ההצגה שלי ומה אני בעצם אומר על עצמי שגורם להצגה לפעול כתגובה.

7- מבחנים פסיכולוגיים הכירו לי אשה יפה ומסקרנת. קריצה קריצה.

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/6/2005 23:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)