לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

באהבה אין חוקים


אני אוהב שיש לי דברים בחיים שנמצאים שם כדי שאני אעמוד ביצר שלי מולם. המדובר על כמה מוצרים, כמה לינקים, כמה ניסויי מחשבה.

ראיתי את מליון דולר בייבי היום. ראיתי גם את  "ברבי הנסיכה רפונזל", זה לעבודה שאני עושה, ותשמעו, זה היה להיט. שנים שלא ראיתי סרט מצוייר. ועוד לילדים קטנים. קיבלתי מתנה את "באהבה אין חוקים" האהוב עלי כלכך. המוכר בחנות שאל אותי למה אני לוקח את זה ולא סרט אחר, שלא ראיתי עדיין. אז עניתי לו שלסרט הזה יש ערך מוסף אצלי וסרטים אחרים אני לא בהכרח ארצה לראות שוב. חוץ מזה לקחתי את ארבעת הפרקים הראשונים של OC. נראה איך זה.
חוץ מזה- טוב לי איך שאני.


סרט שאני רוצה לראות שוב: להתחיל מחדש. ולראות לבד, כי רק לבד אני משיג את מה שאני צריך להשיג. כבר שנים לא ראיתי סרט והיום איפסתי את השעון...סרטים אצלי זה לבד. למרות ש...באהבה אין חוקים.

הילדה שלי אמרה שאני ממהר להיקשר. שמעתי את זה בתור ביקורת והיא אמרה שזה לא. ידעתי שזה לא אישי, שמיהרתי ליפול לבור שראיתי על אם הדרך, אז נפלתי בו כאילו זה היה חזק ממני. אבל זה לא היה חזק ממני, האינטואיציות שלי לגביי עצמי לא טועות לעולם. ואין שום דבר אישי במה שנאמר בשיחה הזו, זה לא אני.

something's gotta give
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/6/2005 19:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)