לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

מרצחיו מרצון


הלינץ' שהיה היום, או אתמול היה דבר מזעזע.


אני לא מאחל לכם לראות את הילדון הזה שזרק אבן שגדולה מכף היד שלו על נער ערבי ששכב שם ללא הכרה ולידו חייל צה"ל  - ואתם רואים את האבן פוגעת לו בפנים. בפנים היא פוגעת לו ואתם שומעים את הרעש, וקולטים שהפנים שלו חטפו אבן.


אני לא מאחל לכם לראות סרט של סקילת אישה למוות. ראיתי כזה סרט בתיכון.
אישה נקשרה לעמוד והציבור זרק עליה אבנים , ולאט לאט היא נופלת וממשיכים לזרוק עליה אבנים, והיא מדממת, ונופלת וממשיכים, והיא מאבדת הכרה, וממשיכים וממשיכים וממשיכים.
וכל זה עלה לי היום כשראיתי יהודי מאנייאק זורק אבן לפנים של נער שוכב מחוסר הכרה.
יש בעם הזה חבורה של חלאות אדם. יש בעם הזה אנשים שלו היינו 70 שנה אחורה היו שמחים לשתף פעולה אתם יודעים למה אני מתכוון.
אם אתם רוצים ללמוד משהו על עצמכם ועל העם הזה ובכלל על הטבע האנושי, שיחטו באקט מחשבתי את הפרה הזו שקוראים לה שואה, שקוראים לה "העם הגרמני" שיחטו את המושג אנטישמיות- רק בשביל הנסיון שבדבר.


תיקלטו שגם אנחנו יכולים להיות זבל תת אנושי, תקלטו שגם בנו יש יצר מרושע ומשחית, תקלטו שההבדל בין אינדיבידואליות ועדריות הוא עניין של כמה קילומטרים, תקלטו שמזמן עברנו את הקו הזה ושאנחנו חיים בביצה מזוהמת, תקלטו- שהילדים שלכם יכולים להיות הבאים בתור. או הקורבנות של או מרצחיו מרצון של.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/6/2005 23:15   בקטגוריות אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)