לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

יוזף ברויר ומלחמתו בוירוס


אתמול בלילה תקפו את ציון שלי וירוסים כאילו אין מחר.
השתלטו על דף הבית שלו, הראו הודעה שיש וירוס על המחשב (שזה בעצם הוירוס ששולח את ההודעה הזו), השתלטו לי על הדסקטופ ומה לא.

יש מספר פעולות שיש לעשות לכשמציאות כזו מתרחשת לעינינו, מספר תוכנות חובה ומהלכי חובה נדרשים.
תוכנות חובה על כל מחשב:
אנטי וירוס עדכני
מייקרוסופט אנטי ספייוור
אדאוור CE
ספייבוט

דחוף שכל התוכנות יהיו במצב עדכני. כשכבר עולה לכם הודעת וירוס, אין זה מספיק לעתים להפעיל תוכנה או אפילו שתיים. אני הפעלתי את ארבעתן. האמת שעשיתי את זה פעמיים. הפעם הראשונה היתה במצב רגיל. אחרי כל הפעולות האלה, לכשמחקתי את כל הוירוסים והספייוור איתחלתי את הציון. להפתעתי גיליתי שלא בכך נסתיימו פעולותיי וחלק מהמזיקים נשארו בחיים.
החלטתי להוציא את נשק יום הדיניץ.
איתחלתי את המחשב תוך לחיצות F8 עצבניות. במסך התפריט שעלה לי בחרתי מיד ב SAFE MODE, מצב עבודה הו לא עולים הדרייברים של המחשב (כן, גם לא הוירוסים). לבסוף הוצאתי את כרטיס הרשת כדי לנתק מגע מהעולם.
עלו לי החלונות ואז החלה מלאכתי. העליתי ידנית את כל ארבע התוכנות שהזכרתי קודם ונתתי להן להתפלש בבוץ.
זה עבד.

אם אתם לא מבינים למה SAFE MODE חשוב- כשתוכנה רצה אי אפשר לשנות אותה, להעביר אותה או למחוק אותה. וירוס הוא תוכנה לכל דבר. המצב הבטוח מנטרל את ההפעלה האוטומטית ואז אפשר לשחק לה בדגדגן, אם תסלחו לי על הביטוי. או אם תרצו ביטוי זכרי תקיף- הוירוס, סוס טרויאני כושילראבק, תפסתי לו בביצים ומשכתי חזק.

 

תנשמו

נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/7/2005 10:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)