לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

10 דברים שלא ידעתם עלי


1- אני חולה על מסע בין כוכבים. בשבילי זו סדרה מחנכת. יותר מזה, יש לי קעקוע של זה על היד. יותר מזה, אני בין המקימים של מועדון המעריצים הישראלי של מסע בין כוכבים, הייתי יזם כבר בגיל 18.
2- סקס- הפעם הראשונה שלי קרתה בקיבוץ נען. היא היתה נוראית. פחדתי וברור שלא גמרתי. עד היום עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי שראו אותי בסקר הסקס הגדול של Yes. הייתי אז בשנה א' ומעולם לא ראיתי את הקטע הזה בעצמי.
3- צילום- את המצלמה הראשונה שלי שכחתי איפשהו בשנת 2002 בלאס וגאס. מליונרית הטיסה אותי לשם לבלות איתי מניו יורק, להראות לי את המוזיאון שרציתי לראות, לקחת אותי לטייל שם, ואז- אבדה לי המצלמה בלי שום זכר.
4- עוד על צילום- בפעם הבאה שהייתי בארצות הברית כבר השתמשתי במצלמות החד פעמיות של קודאק. 4 מצלמות.
5- הוריי יצרו אותי בפריז. כן, בפריז. בערך כשנולדתי אבא שלי עזב את הבית. הוא היה גם בתהליכי חזרה בתשובה. הפעם הראשונה שפגשתי אותו היתה בגיל 15 בבית משפט. המילים הראשונות שלו אלי היו: התגעגעת אלי?
6- בגיל 17 וחצי יצרתי איתו קשר אמיתי. חודשיים דיברתי איתו בטלפון עד שמיוזמתו הוא הציע שנפגש והזמין גם את אחותי. במילים הראשונות שאני אמרתי לו כשראיתי אותו לראשונה אז: אז ככה אני אראה כשאהיה בגילך! בגיל 21 ניתקתי איתו קשר אחרי שהוא אמר לי שהוא לא רוצה להיות איתי בקשר.
7- שכבתי עם נשים מאזור חיוג 03, 04, 08, 09. נולדתי ברמת השרון. בבלוג שלי אני קורא לה- המושבה. מעולם לא שכבתי עם מישהי מרמת השרון. אבל גם לא מירושלים.
8- כשאני כותב את הפוסטים שלי אני כותב אותם ישר אל הבלוג. לפני שאני לוחץ שמור אני לוחץ CTRL+A ואז CTRL+C. זה הציל אותי יותר מאינספור פעמים.
9- בחודש הבא ימלאו שנתיים לבלוג שלי. בשנתיים מכירים הרבה בלוגריות. אם לומר את האמת, עם חלק מהן מקיימים יחסים, חלק מהן חולות נפש קשות, והחלק האחרון זה ילדות,. בכל צורה שלא תקראו את הסעיף הזה אתם תגיעו למסקנה השגויה ששכבתי עם ילדות. תשתלטו על עצמכם. חברה שלי מלפומנה קוראת לזה בית זונות, כולם שוכבים עם כולם.
10- לכבוד 10 אני אגלה שבגיל 10 עזבתי את הבי"ס הרגיל בו למדתי ועברתי ללמוד בבי"ס ממלכתי דתי במושבה. חוץ מעוד ילדה אחת שקראו לה מיכל (ושזו הפעם הראשונה שאני חושב עליה מאז כתה ו'), אני הייתי האשכנזי היחידי. כל השאר היו ספרדים או תימנים.
11- הסעיף הבא לא חל על בלוגריות.
12- מאז דצמבר לא שכבתי עם בלוגרית. הפוסט שלי על רגל שמאל נכתב על הרגל שלה והיא זו שבין השאר אחראית לזה שהחלמתי. בין תהיה איתי בקשר או לא, אני אוהב אותה לעד על המתנה שנתנה לי. מהיחסים שלי עם נשים בכלל הבנתי שלתת גישה לבלוג שלי זה דבר שהורג יחסים. אם אני נותן את הבלוג שלי, עדיף כבר לא להיות בקשר רומנטי. זה או אני, או הבלוג שלי. שנינו לא באים יחד. את התובנה הזו כבר יישמתי פעם אחת. כל רגע הודיתי לעצמי שעשיתי את זה. גם היחסים האלה לא צלחו, אבל לא בגלל זה.

רק בגלל שאני מעריך אותה, שהלכה אחריה, בגלל שהוא התחיל.

-*-*-*
עדכון תחזוקה:
רק בגללה, אני חייב לציין שהסקס הכי מבוגר שהיה לי היה: אני 18. היא- 33. היא היתה השנייה שלי. פעם נהניתי להעריך את עצמי על זה. היום זה סתם מצחיק אותי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/7/2005 09:58  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)