לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

כמה דברים שקרו לי היום


הלכתי לאוניברסיטה. הייתי חסר מצברוח באופן כללי. אבל הלכתי. לא קיבלתי במגדר שום דבר בבידינג אז תהיה לי עבודה בשבוע הבא.

הלכתי לפילוסופיה של הדת- היה מעניין... טוב, התחלה של מעניין... נחכה לשיעורים הבאים. אחר כך פגשתי מישהי שלמדה שנה מעלי בתיכונים והיינו מאד מיודדים אז ולא ראיתי אותה 5 שנים. מאז. היא עקרה לניו יורק והולכת ללמוד שם רפואה. אז התרגשנו והתחבקנו והיה כיף והיא נתנה לי שרוך לפלאפון כמו שתמיד רציתי. היי :)
ואז הלכתי למגדר. למרות שלא הייתי רשום. לשמחתי, יש עוד 100 מקומות בערך, לא תהיה בעיה להכנס, אני מקווה. היה שיעור מעניין מאד. בהתחלה ראינו סרט, שטחי משהו, אבל הדיון שהיה אחר כך היה מעניין יותר. זה שיעור שנקרא פמיניזמים, חברה ומשפט בישראל.

לכו תדעו. היא עו"ד, מרצה, עושה דוקטורט וכו', היה מעניין. אח"כ ביליתי שעה ומשהו בספרייה להוציא קצת סילבוס על הקורס ובתור בונוס קיבלתי טרמפ הביתה.

מחר יום חדש.

אני פוגש מחר בשש בערב את הבחורה שפגשתי לפני כמה שבועות בקניון רמת אביב. היא המאמנת של המנהלים הבחירים- היא התקשרה אלי!- היא אמרה שהיא רוצה לדבר איתי על "אפשרויות לשיתוף פעולה", ככה היא קראה לזה, "אפשרויות לשיתוף פעולה"- מיותר לציין שאהבתי את זה נכון? מחר בשש בערב אני נפגש איתה. בדיוק שלשום חשבתי להתקשר ופשוט לא ידעתי מה לומר לה... ופתאום היא משאירה לי הודעה במזכירה. תודה לאל על המזכירות (אפרופו מרפי בראון).

עשיתי היום חשבון, שאם אני בסוף לא עולה לשנה ב' באוניברסיטה בגלל המבחנים שאני סוחב, אני אלחץ על הגז במגדר ופילוסופיה ויהיה לי אחלה סמסטר כמעט בלי להתקרב לנפתלי.... היה מאד נחמד ללכת היום רחוק משם אל גבולות יהדות, מגדר וביולוגיה, עם השתהות מול הספריה המרכזית....

 

בקרוב אני מקבל את המקלדת שלי. המלך מת, יחי המלך!

ציון שלי עמד יפה בתלאות היום הראשון באוניברסיטה, למזלי, לא אזדקק לו לעוד הרבה זמן.... המקלדת כבר באמסטרדם.

 

פגשתי היום המון אנשים נחמדים

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/10/2003 20:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)