לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

פוסט טראומה


היום בדרך חזרה הביתה באוטובוס, בדיוק לפני הפניה להרא"ה קלטתי שאני סובל מפוסט טראומה. האוטובוס לא התפוצץ.

אסביר-   לפני כמה ימים בדרך חזרה הביתה הייתי תשוש באוובוס, הוא בדיוק עשה את הפניה שלו לרחוב הרא"ה כשפתאום פיצוץ גדול הרעיד את האוטובוס והעיר אותי מתרדמתי הבהקיצית- פיצוץ גדול ופתאום אני רואה עשן מהחלון שמולי, מהר קמתי מהכסא, הייתי מפוחד כולם קמו, רציתי לרדת מהאוטובוס ויהי מה. הסתבר שאחד הגלגלים התפוצץ, אבל לי כבר היה צפצוף באזניים ודפיקות לב כי פחדתי, באלהים פחדתי.

היום בדרך חזרה הביתה באוטובוס, בדיוק לפני הפניה להרא"ה קלטתי שאני סובל מפוסט טראומה. האוטובוס לא התפוצץ. גם לא הגלגל. אבל אני הייתי בהיכון ותפסתי את עצמי.

 

יש לכם מושג כמה אני רוצה עכשיו בלינצ'ס? רק זה. ובמקום זה אני יורד על שוקולד פרה עם תות בפנים.

 

פוסט טראומה

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/10/2003 23:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)