לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

המאמן ואני


אני: אני מרגיש תחושות מאד מוזרות לאחרונה.
אני קורא להן מוזרות עכשיו כי אף פעם לא קראתי להן ככה ואני רוצה בעצם לחקור אותן.
אני מרגיש שכל הזמן שאני יושב בבית צריך להיות מושקע בלמידה. ללמוד עוד ועוד. לבלוע. לנסות להחכים. כל זמן אחר הוא מבוזבז. בדיוק כמו בתקופת מבחנים.
מאמן: מי מרגיש בתקופת מבחנים?
אני: מי שנמצא בתקופת מבחנים.
מאמן: איזה אדם נמצא בתקופת מבחנים?
אני: אדם שצריך... אדם שרוצה להוכיח את עצמו, אדם שגילה הזדמנויות חדשות ורוצה לנצל אותן, וזה כמו מירוץ, זה אדרנלין.
מאמן: אתה יודע איפה אתה נמצא, כבר עברנו על זה. אתה סיימת תואר, אתה מחפש לך את הנישה שלך, כל התחושות האלה טבעיות.
אני: כן, ואני עדיין מרגיש במירוץ. אין מצב שאני עייף במשך היום. אתמול למשל הייתי תשוש, נגמרה לי האנרגיה, אבל אני אף פעם לא עייף, אני עובד על טורים גבוהים כל היום, אני יכול לעשות הרבה מאד דברים, אני מאד בחיים.
מאמן: כל זה נכון ויפה אבל אתה סוטה מהכיוון של השיחה.
אני: מה אתה רוצה להגיד לי?
מאמן: אתה במקום נכון בחיים שלך, אתה נמצא בדיוק איפה שאתה אמור להיות. לפה על מה שעשית בחיים שלך כיוון אותך- תהיה פה כי אתה פה. פשוט תהיה אפקטיבי.
אני: כן, בזה אני צריך אימון
מאמן: אתה תקבל
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/7/2005 11:02   בקטגוריות אימון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)