לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

רכבת, פסי רכבת, דרך, כסף


עדכון-
1-  אמא שלי מודיעה לי עכשיו כשאני מגיע הביתה שהיא נוסעת לאחותי עוד פחות משבוע. לחודש. חודש לבד.

2- היתה לי פגישה מצוינת עם המאמנת. נקרא לה י' (יוּד)- אני הולך להכין תכנית של המחשבות שלי, זו היתה פגישה עם שיחה לאפשרות. עברנו קצת מעבר לזה, התחלנו לדבר על כסף...יש לי יומיים לישון על זה.גם לה.

3- אני רוצה להיות ברמן- זה הולך לקרות בי נשבעתי- קורס ברמנים זה עניין של זמן.

4- אני הולך לתלות שלטים. סטודנט מלמד שיעורים פרטיים: סוציולוגיה, תנך, אנגלית, פסיכולוגיה. תלמידי תיכון. אני הולך על זה.

כשאני מכונה יוצרת אני מכונה יוצרת

i feel good

גם הלימודים מצויינים- מגדר עובר את הציפיות שלי- זה לימודים על החיים, זה יוצא מגבולות הכתה. מה שאי אפשר לומר על לימודים אחרים, לוקחים את זה לחיים. אני לוקח את זה לחיים. החומר מרתק- הלימודים מרתקים. ואם לא עולה לשנה ב' אני פשוט אשחט את שתי החטיבות שלי- יהיה מדליק לאללה. גם מצאתי חברים חדשים. גם חברים ישנים שלי נהיו סטודנטים אז בכלל שמח. מה גם שהחברים החדשים לא ממלאים לי חלל ריק של בדידות (תודות לסיני) אז פשוט יש לי עוד. פשוט נהדר לי עכשיו.

עכשיו כמה דברים:

1- אפשרויות, כמו שהן באות, כך הן נעלמות. זה חוק הטבע.

2- ללכת ללמוד, לבצע את הלימודים, לא רק לכתוב עליהם. זו מהות האינטגריטי שלי.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/10/2003 20:40  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)